Hoi allemaal. Ik ben eind maart bevallen van een prachtige meid via een tweede keizersnede. Nu willen wij heel graag een derde en er het liefst nu al voor gaan. Ik vroeg me af of er mamas zijn die snel zwanger waren na meerdere kz's. M'n verstand roept.. Wacht tot er een jaar voorbij is, zoals ze aanraden. Maar dat wil ik niet hahaha. Hoor graag jullie ervaringen. Liefs Azshara
Tja, hoe zuinig ben je op je lijf? Na de eerste keizersnede werd mij geadviseerd een jaar te wachten, en na de tweede keizersnede 1,5... Hier nu drie kids waarvan dus twee met keizersnede....ik zou een derde keizersnede echt niet aandurven op korte termijn...misschien over een paar jaar...maar wij weten heel zeker dat we compleet zijn dus ik betwijfel het... Ze zeggen niet voor niks minimaal een jaar te wachten....een kennis van mij werkt in ziekenhuis en heeft het helaas al meerdere keren mis zien gaan.. Zou dus als ik jou was wel wachten hoe moeilijk dat ook is! Of topic: (Ik vond de overgang van twee naar drie ook de grootste verandering...gelukkig was mijn man 6 weken vrij na de keizersnede anders had ik niet geweten hoe ik het allemaal had moeten doen..) Succes met je keuze!
9 maand zwanger en 9 maand ontzwangeren zeggen ze toch? Je kindje is pas 4 maand oud.. Geniet eerst van haar...