misselijk

Discussion in 'Zwanger worden' started by snelly, Aug 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hallo dames,

Wij zijn nu bezig voor de 2de en met de eerste ronde bezig. Nu hebben we geklust rond de tijd dat ik als de normale cyclus aanhoudt en de dag erna werd ik in de avond misselijk en dat heb ik nu nog 3 dagen overtijd. Nu zou je denken dat kan niet zo snel misselijk nou wel dus ben totaal 3 x zw geweest waarvan 2 mk en ik wist gelijk dat het raak was want ik was gelijk misselijk. Nu heb ik 2 testen gedaan beiden negatief welliswaar te vroeg dan denk je dan doe je nu toch weer een test. Maar het idee dat ie weer nega is en ik ben zo misselijk ga ik me toch zorgen maken over waar dat vandaan komt.
    Ik ga straks de testen halen van de kruidvat want anders wordt het wel een hele duur. Wat zeggen jullie morgen ochtend testen voor de zekerheid of vandaag doen:(.

Het zou wel heel snel met de eerste zijn we bijna 2 jaar bezig geweest

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

het kan idd dat je na je eisprong GIGA misselijk bent.
    heb ik zelf gehad bij de eerste 2 zw maar die waren ook uitgedraaid op vmk's en ook mijn moeder had het toen ik ben ingespoten bij haar (ik ben via KI gemaakt)
    maar ik zou als ik jou was morgenochtend dan testen.
    vanavond niet te veel drinken.

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben van het ontpillen ook misselijk geweest en verder had ik klachten die overeen konden komen met een zwangerschap.

Ik zou idd even de 2 voor 5 euro testen van de kruidvat halen en morgen opnieuw testen.

4. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    HE dames bedankt voor de snelle reactie. Ik denk ook dat ik morgen ochtend ga testen. Heb een mirena gehad ivm borstvoeding en week later werd ik ongi. Ik heb nu al 5 dagen lichte krampen in mijn buik en gevoelige borsten denk dat die ongie niet door wil zetten of toch wel raak. Met mijn andere zw testen ik ook pas de dag na mijn NOD licht positief. dus de gevoelens zijn een beetje verdeeld

5. Romy88

Romy88 Lid

Aug 4, 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Snelly,

Spannend hoor, even geduld nog en dan morgenochtend testen

6. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    HE Dames hier ben ik . Nou weer een dilemma rijker ha ha. Vanochtend met de kruidvat test getest wat denk je licht posi. Maar toch twijfel dus ik voor de zekerheid 1 van cb gehaald met zwanger/niet zwanger nou niet zwanger dus???????????
    Nu ga ik morgen ze allebei testen met ochtend urine kijken wat er dan uit komt.

Lekker vaag weer he maar het streepje van de kruidvat was wel zo duidelijk dat je niet hoefde te twijfelen.

morgen maar weer

Share This Page