wie kan me helpen, ik heb sinds gisteren een beetje krampen onder in me buik, maar sinds vanmiddag is het heviger geworden,echt stekende pijn links onder in me buik.. weet iemand wat dit kan zijn? liefs lafje
aan je banner te zien kan het zijn dat je eisprong hebt of hebt gehad ik had daar ook last van rond mijn eisprong buikpijn alsof ik ongi werd steken krampen niet lekker voelen enz
Hallo! Nou, je zit om en nabij je vruchtbare periode. Dus net als mijn voorgangster...denk ik ook dat het je eisprong is, wat je voelt. Ik voel m'n eisprong nooit, maar hoor heel vaak dat meiden ze wel voelen en dan met name teken in bun buik hebben. Ik hoop dat je goed hebt geklust! Liefs Elly.
hahah bedankt voor jullie reactie,en ik heb zeker wel goed geklutst maar ik dacht dat ik me eisprong een paar dagen geleden al voelde,maar dat was niet zo hevige pijn als dit :S pff word er gek van bah
pfff ik hoop dat dat snel ophoud, ik heb dit nog nooit gevoelt, ik heb zelf al een dochtertje van 4 en ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit gevoelt heb..
Is idd je eitje. Ik had eergister een positieve ovutest en die dag en de dag erop ook steken bij mijn liezen en krampen, dus het os idd je ei, ik vind het altijd wel een handig hulpmiddel
ja ik heb nog geen kindje en heb vanaf jong de pil gebruikt dus had er ook geen ervaring mee hahahah maar is idd vervelend