Heb vandaag een test gedaan, maar ik vind het streepje nogal vaag. Als je op de foto klikt vergroot hij.
omdat ze wel eens zeggen dat als je het stripje er uit haalt, je de uitslag niet mag vertrouwen liefs
Uit elkaar halen? Dat zou ik persoonlijk niet doen. Een streep is een streep, ookal is 'ie vaag. Als hij op de foto al goed te zien is, denk ik: raak. Daarvoor hoef je die test niet uit elkaar te halen.
nou dan is hij gewoon positief want je ziet duidelijk een streep!gefeliciteerd meif o anouk je moet even mijn vraag goed lezen....... liefs es
Ik zie dat je kort geleden een mk hebt gehad. Weet je zeker dat de posi test daar niet nog van komt? (HCG kan nog weken in je urine aanwezig zijn).
heb op 12-1 een test gedaan. die was negatief, en op 29-1 ook en die was ook negatief. Doe er van het weekend ook nog een. cindy
gefeliciteerd meid het is duidelijk een streepje maar dat hoor je van iedereen maar wilde je feliciteren
Het is een heel licht positieve streep en tuurlijk zul je je warm voelen van binnen met zo'n test maar houd in je achterhoofd (maar dat is mijn mening) dat je pas echt moet gaan juichen op het moment dat je echt een overduidelijke test in handen hebt, want in principe zou je verwachten (zeker gezien je banner 4 wkn en 2 dgn) dat de test wel duidelijk zou moeten zijn en niet zo licht... ik zou zeggen pak een cb en gooi die er tegenaan zegt die zwanger of een smiley of bevestigd je ha het dan alle reden om te juichen... begrijp me goed dat ik je geen hoop wil ontnemen meid hoor, maar ik wordt doodziek van die vage kl*te testen....(heb er zelf negatieve ervaringen mee, zie album) Al heb je een vage test zegt het nog niks over een zwangerschap want hoe vaak (te vaak) gebeurt het wel niet dat je een posi test hebt maar (later) toch ongesteld wordt omdat er tijdens de innesteling iets niet goed is gegaan maar je toch hcg al hebt aangemaakt... mijn advies gooi er nog een "echte" test tegenaan... in ieder geval zal ik duimen voor je dat de volgende test echt duidelijk positief is meid... liefs smoekie