Om niet in alle topics dezelfde vraag te stellen doe ik het maar even zo. Sinds ik clomid gebruik heb ik pijnlijke eileiders,niet alleen rond mn ei maar de hele maand door. Constant steken en pijnscheuten alsof de eileiders opgeblazen worden en weer leeg gezogen, soort peristaltische beweging zeg maar. Is dit normaal? Wie heeft dit nog meer en wat doe je er aan?
Hoi pcootje, Ik gebruik ook clomid en heb ook heel veel last van pijn aan mijn eierstokken. Vooral rond mijn eisprong (ookal heb ik deze niet altijd) Heb het aan de gyn gevraagd en zij gaf er niet echt antwoord op. Ik kan soms niet meer recht staan van de pijn. Ik heb ook heel veel last met plassen enz. Niet normaal meer. Dus jij hebt het bijna de hele maand door?
Hey PCOotje Ik heb ook tijdens de eisprong ontzettend veel pijn (met zitten, plassen, fietsen etc.) met én zonder hormonen. Nu na een punctie meer dan een week zeer gevoelige eileiders, maar dat is uitzondering dus normaal niet ná mijn eisprong nog. Klinkt heel vervelend, en lijkt me zeker iets wat je met je gyn moet bespreken. sterkte ermee!
Zonder de clomid voelde ik gewoon bijna maandelijks mn eisprong dmv een pijnscheut. De rest van de maand nergens last van. De gyn zei daarop dat de vloeistof van het follikel waarschijnlijk wat irritaite veroorzaakte. Nu ik clomid gebruik is het vanaf dag 1 feest in mn eileiders, alsof de hele kralenkrans een feestje aan het bouwen is. In november en december heb ik geen clomid gebruikt en was er ook niets aan de hand ( buiten de eisprong om). Deze cyclus weer met clomid begonnen en vorige week heb ik mn HSG gehad, heb er vandaag nog wel met mn gyn over gesproken, maar deze gaf er niet echt reactie op. Heb vanmiddag paracetamol genomen en daar is het wel iets beter van geworden. lijkt me alleen niet de bedoeling. De bedoeling is dat ik volgende maand verhoog naar 100mg, ben alleen bang dat ik dan nog meer pijn krijg. Zal morgen eens proberen of ik mn gyn telefonisch te pakken krijg. Bedankt voor jullie reacties!
Had je het ook voor die hsg? want anders zou het ook daar nog aan kunnen liggen misschien? ik herken wel een beetje wat je zegt.... ik had met clomid ook echt gevoelige eierstokken maar niet zoals jij beschrijft een soort ritmische pijnscheuten... ik zou het inderdaad met de gyn overleggen en misschien ben je wel gewoon heel erg gevoelig daarvoor gr Jose
@ joseetje zou inderdaad wel eens van de HSG kunnen komen. Ik had ervoor ook wel, maar niet zo erg als nu. Morgen toch maar eens zien te overleggen. Bedankt voor de tip!
Ik heb gelukkig stukken minder pijn dan gisteren, zal denk ik dan toch met mn eisprong te maken gehad hebben.
Gistermorgen waren mn eitjes op de echo al gesprongen maar als het goed is zwom er genoeg in het rond Hmm gisteren stond mn hoofd echt niet naar klussen, tjeez dat deed ff pijn zeg. Wat is jouw gevoel bij jouw ronde deze maand?
Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee, ik heb enorm gevoelige borsten/tepels en een gevoelige buik/eierstokken, maar dat zal vast van de utrogestan zijn. Dus het blijft nog even spannend en hard duimen! Kan me voorstellen dat je gister met die pijn niet in the mood was , hopelijk zwom er idd genoeg!!! Groetjes