(aanstaande) mama's zuid holland-bollenstreek

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door missy1982, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missy1982

    missy1982 Nieuw lid

    20 dec 2008
    3
    0
    0
    Lisse
    hallo meiden
    ik ben een moeder van een dochtertje van bijna 3 jaar en we wonen in de bollenstreek. In januari verwachten wij ons 2e kindje, een zoon:)
    zijn er nog meer meiden uit zuid holland die zwanger zijn?
    lijkt me gezellig.
    groetjesss:)
     
  2. Hoi, ik kom ook uit de bollenstreeks, Noordwijkehout!

    gefeliciteerd met je tweede zwangerschap,

    groetjes,
    Marijke
     
  3. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Hoi, ik kom ook uit de bollenstreek. Ik ben mama van een zoon van januari 2007 en gisteren uitgerekend van de tweede... Ben 26 jaar, werk op een kdv en ben regelmatig op deze site, dus zal ook regelmatig even in dit topic meelezen en schrijven. :D
     
  4. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hier een mama omgeving leiden.

    kleine jongen van 14 mnd en 21 weken zwanger.
    leuk!!! meerdere hier uit de buurt. als er veel zijn misschien een keer een meeting hahahahahahaha
     
  5. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Gezellig:D Maar dan moet dit topic (wat mij betreft) wel even een 'duwtje in de rug' krijgen;)

    Ik ben nog steeds niet bevallen, maandag word ik gestript, eens kijken of dat werkt:(

    Nickyzz en missy, hoe gaat het met jullie zwangerschappen?? Vinden jullie het makkelijker, hetzelfde of zwaarder met een tweede? Ik ervaar wel dat ik meer energie heb als de eerste keer, toen was ik het met 36 weken al helemaal zat en nu loop ik een week overtijd en is het nog 'te doen'... Neemt niet weg dat de tweede wel geboren mag worden nu;)
     
  6. schorpioen82

    26 sep 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames.

    ik kom ook uit de bollenstreek.
    ben moeder van 2 dochters en we gaan binnenkort poberen zwanger te worden van de 3de.

    @missmamsie
    spannend allemaal.. nog even en dan kan je je kleintje in je armen houden

    @nickyz
    gefeliciteerd met je zwangerschap.. hoop dat het goed gaat de zwangerschap.

    @missy1982
    gaat de zwangerschap goed?
     
  7. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Schorpioen82, welkom:D Ooooh, dus jullie gaan over op nummer drie? Schept vertrouwen dat het allemaal best te doen is met twee in elk geval, haha;)

    Ik zit te wachten op een telefoontje om te mogen beginnen op de poging om te strippen. Vanmorgen gebeld, maar ze zeiden al dat het ook morgen kon worden, omdat ze het druk hebben... Ach, een dag meer of minder maakt nu ook niet meer uit;) Vanmorgen nog even nieuwe schoenen met de 'brother 2 be' gekocht; drie kwartier bezig geweest in één winkel. Ons mannetje heeft nogal een lastige voet: breed met een hoge wreef. Uiteindelijk naar huis gegaan met een paar schoenen van 92,95 van een maat te groot, omdat de breedste maat wel aankon, maar niet echt optimaal zat en dan na twee maanden weer terug konden komen. Dus dit paar was de beste keus en de verkoopster zal het wel weten, want het is toch een goede schoenenwinkel (Schouten in Noordwijkerhout), nietwaar?

    Daarna de kleine grote naar het kdv gebracht en zelf naar mijn bedje gegaan, daar ben ik nu net uit en zit nu dus op t forum, te wachten... Guus Meeuwis op youtube aan, wel gezellig. Ben een beetje in een Guus Meeuwis-bui de laatste tijd, haha8)
     
  8. schorpioen82

    26 sep 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ missmamsie.
    het komt wel lekker dichterbij zo he..
    ja een 2de bevalt mij prima.

    schoutenschoenen ga ik nooit meer heen.
    ben er een aantal keer geweest met mijn oudste toen ze nog jonger was, maar heb niet echt goede ervaringen ermee.

    ik ga morgen naar de dokter om te vragen of mijn spiraaltje verwijdert kan worden, want heb daar helaas ook geen positieve ervaringen mee... en dan op voor de derde.
     
  9. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier ook een mama (2b) uit de bollenstreek.
    Tegenwoordig woonachtig in Katwijk.

    Hebben een zoontje van 2,5 en ben nu 28 weken zwanger.

    Hopelijk word het wel wat drukker hier. ;)
     
  10. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Nou, zit in spanning af te wachten. Strippen ging gisteren niet door, de vk'n hadden het te druk... Ze zou nu tussen tien en elf komen, maar zie nog niets. Word wel een beetje zenuwachtig nu, haha.
    Manlief vraagt: 'heb je er zin in?' Eeeeh, nou... nee, dat strippen niet:( Maar een tweede kindje wel!!!!:D

    Schorpioen, wat was er aan de hand bij Schouten dat het je zo slecht bevallen was?? Tot nu toe nog geen klachten, maar als jij een (nog) betere schoenenzaak weet??;)
    Ik hoor wel vaker klachten over een spiraaltje idd, weet nog niet wat ik straks kies... willen (voorlopig nog) geen derde, maar ben ook wel een beetje pilmoe... Maar, spannend dat hij morgen verwijderd wordt bij jou! Leuk hoor, als alles goed mag gaan straks een derde!!

    Runner, welkom! Leuk, ook de tweede op komst!! Zelfde leeftijdsverschil als hier; beseft jullie oudste het al een beetje, voor zover je dat kunt nagaan?? Mag idd wel iets drukker worden, maar als wij nu met zn allen iig lekker actief blijven schrijven, dan komt het vast helemaal goed:D

    Pff, ben misselijk. Ik ga even liggen...
    Jullie horen het wel als de kleine geboren is:)
     
  11. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    @missamsie ja gaat heel erg goed de zwangerschap, maar merk wel dat het zwaarder is kwa tillen en doen, normaal als je even niks te doen had (bij de vorige zwangerschap) ging ik liggen en nu speelgoed opruimen afwassen enz..dat is het enige en daardoor ook vaker harde pijnlijke buiken.
    nou meid sterkte met de laatste loodjes!!!!

    @schorpioen dank je wel het is weer heerlijk om zwanger te zijn. leuk hoor 2 meiden!!!

    @runner het zou idd wel leuk zijn als het wat drukker word!
     
  12. schorpioen82

    26 sep 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vond ze een beetje te stresserig, mijn dochter heeft ook hoge vreef en dat ging niet helemaal soepel. ik haal nu de schoenen van dr visser en laat ze daar ook opmeten( scapino )
     
  13. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Nou, ik ben gestript... Moet nu binnen zes tot acht uur wat gaan rommelen, als er wat gebeurt... Het strippen ging niet helemaal: ze kon er niet helemaal goed bij, maar ik heb nu 1 cm ontsluiting en het gaat allemaal wel wat verweken. Verder alles goed: bloeddruk, hartslag baby, etc. Dus we wachten het gewoon wéér af. Als het niet geholpen heeft, of de bevalling niet doorzet, dan vrijdagochtend weer bellen, gaan ze het opnieuw proberen...

    Nickyz, thanx:)
    Schorpioen, I see, een beetje sttresserig zijn ze wel ja;)
     
  14. schorpioen82

    26 sep 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedenavond dames.
    hoe oud zijn jullie kinderen? en hoeveel wogen ze bij hun geboorte?

    @ missmamsie

    wat een gedoe he.. hopen dat er wat gaat gebeuren snel.
     
  15. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missmamsi, Als iemand aan Ruben vraagt wat mama in d'r buik heeft is standaart zijn antwoord broertje, zusje. Heeft waarschijnlijk nog geen flauw idee wat eraan zit te komen. Morgen 3d echo en dan hoop ik dat ie een beetje snapt wat het is.
    Als ik nu met mijn blote buik op de bank zit als de kleine beweegt zegt ie; mama, dicht doen, en trekt dan weer mijn trui omlaag. :) Donderaapie.


    Hoe was het strippen? Viel het verder wel mee? Succes iig! Hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt.

    Schorpioen, Ruben is nu ruim 2,5 en woog bij zijn geboorte 4040 gram.
     
  16. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    @ schorpioen gijs is nu 14 maanden en woog 3870 gram en is 1 week te vroeg geboren.

    al wat meer nieuws over missmamsie, heel veel succes meid als je dit nog leest.!!!!!!!
     
  17. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Hmmz, ben gestript, maar heeft niet echt effect gehad. Merk in elk geval heel weinig...:( Nu vrijdag herkansing en anders dinsdag inleiden...;) Ben bij Joey ook ingeleid en dat wilde ik persé niet dit keer, maar ja... je hebt het in het leven niet altijd voor het zeggen;)

    Joey is nu 2 jaar en 9 maanden en woog bij de geboorte 2970 gram...

    Runner, Joey beseft het volgens mij wel aardig, maar verklapt nog weleens wat hij weet en niet voor anderen bestemd is, haha. Dat van de trui naar beneden trekken herken ik inderdaad wel :D Het strippen viel wel mee, beetje vervelend, maar niet echt naar ofzo...

    Ik ga even mijn kanjertje aankleden, die gaat met zn papa naar de winkel:)
     
  18. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missmamsie, welk ziekenhuis ga je dan?
    Wij vertellen Ruben bewust niet het geslacht en eventuele naam.
    (alhoewel ik wel eens op de uitspraak heb geoefend met hem. ;) )
    Mijn kraamverzorgster van toendertijd was de stiefmoeder van onze onderbuurman. Zijn vrouw was oen ook zwanger en toen ze aan hun zoontje vroeg wat er in mama's buik zat was zijn antwoord; Luca. :p
    Dat probeer ik dus wel te voorkomen. ;)
     
  19. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Runner, ik ga naar het diaconessenhuis in Leiden. Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen, omdat ik tweehoog woon zonder lift... Joey is daar ook geboren en het ziekenhuis plus personeel is me wel goed bevallen, gelukkig.
    Tja, het is een keuze die je maakt, of je het geslacht en/of naam wel of niet vertelt. Ik wilde dat het voor Joey zoveel mogelijk ook al een beetje zou gaan leven, omdat er voor hem minstens net zoveel gaat veranderen als voor ons en ik het gevoel heb dat hij er dan toch een beetje op voorbereid is. Misschien scheelt het ook dat mijn vriendin tegelijkertijd zwanger was en zij het ook allemaal verteld heeft, dat ik daar onbewust toch ook voor gekozen heb, maar volgens mij is het vooral de eerste reden. Gelukkig is Joey ook nog niet zo'n flapuit als het zoontje van je onderbuurman: als ik niet overtijd was geweest hadden alleen de mensen het geweten die we het zelf verteld hebben:D
    Ben sinds gisterenavond bezig de slijmprop te verliezen, maar dan wel zonder bloed. Voel ook wat gerommel in mijn buik, dus wie weet... als ik morgen weer gestript word, dat dat dan net het laatste zetje is:(
     
  20. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    @missmamsie het wil nog niet echt vlotten he?! heel veel succes maar vooral geniet ervan!!!!
     

Deel Deze Pagina