Ik ben nu 25 weken zwanger en sinds een week of 2 merk ik dat als ik wandel/loop (eigenlijk vooral als ik een beetje door stap zeg maar) dat ik enorme steken onderin mijn buik krijg, is dit onschuldig?? ik werk niet, heb wel een dochter van 16 maanden, maar ben verder niet druk, beetje huishouden/boodschappen en langs de paardjes gaan was benieuwd of mensen dit herkennen moet volgende week weer naar de gyn dan zal ik het iig aankaarten als ik trouwens stil ga staan trekt het weg en als ik dan héél rustig verder ga, gaat het goed (echt stapje voor stapje)
Heel vervelend gevoel, maar dit is bandenpijn/groeipijn...Kan een zeurend gevoel geven in je onderbuik, maar ook een stekend gevoel meer naar de zijkanten...als je het niet vertrouwd zou ik het zowiezo aankaarten bij de gyn...
Nou ik heb t bij mn eerste dus niet gehad Af en toe een steekje aan de zijkant Nu echt midden onderin en dus alleen tijdens lopen Dus vraag me af of dat dat ook echt banden zijn? Het is ook niet echt zeurend, maar echt pijnlijk en ik moet acuut stil gaan staan! (en ik heb een vrij hoge pijngrens) daarom dacht ik hier vast eens vragen
Ik herken dit ook. Bij mij was het het oprekken van mijn BM. De baby zit bij mij heel hoog en mijn BM moest dus ff meerekken. Dat verklaarde bij mij de pijn.
okee, maar de pijn dus ook onderin je buik? hier lag hij laatste echo in dwarsligging ja elke zwangerschap is anders idd, maar wilde toch ff checken niet dat iemand het hier herkende als iets wat kwaad zou kunnen oid aangezien bij de 1e mijn banden natuurlijk ook uit/opgerekt zijn, maar ik dit nooit pijnlijk heb gevoeld
Herken het idd ook als bandenpijn. En vreemd genoeg heb ik er bij iedere opvolgende zwangerschap MEER last van . Bij mijn 1e niet veel, bij 2e meer en nu nog meer. Na een paar minuten lopen komt het opzetten en blijft draaglijk als ik heel rustig loop.
gelukkig laat mijn lijf me nog niet in de steek en klopt het dat ik al dacht dat het niet mijn banden waren het is mijn bekken, die nu (al helemaal bij een 2e) weker en slapper is geworden en dus beweegt zei de gyn en waarmee ik uit moest kijken anders fysio inschakelen, gelukkig loop ik daar al ik dacht al dat het niet mijn banden waren, deze zitten meer aan de zijkant en niet midden onderin mijn buik
ik herken dat... voel het met name op de fiets na een dag werken (loop best veel, verzorgende) Dan doet mn buik echt pijn. Gelukkig ben ik met tien minuten thuis