Wel of geen neusdruppels!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamavanjoshua, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Ik weet het niet meer.

Mag jenou wel of geen neusdruppels gebruiken.

Ik heb eens in bijsluiters gekeken en daar staat ook vaak in dat het wel mag maar niet langer dan een week.

Ik ben namelijk heel erg verkouden en al die zoutoplossingen werken voor geen meter.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

heb ik wel gedaan, maar idd maar een paar dagen en nadat niets anders (zoutoplossing, stomen, enz enz) had geholpen.

3. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben nu ook snipverkouden. Gebruik ook neusspray. Heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook gebruikt. De HA gaf destijds aan dat het wel kan maar niet langer dan een week en volgens de gebruiksaanwijzing gebruiken.

Succes en beterschap.

4. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    ik was het gister zo zat ( bijholte ontsteking chronisch) dat ik ook naar de neusdruppels heb gegrepen, planning ook max een week maar het moet nu toch ff los komen , krijg amper lucht :D

zou zeggen gewoon gebruiken maar voor max een week , en anders idd ff lekker stomen

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    In de 1e maanden van mijn zwangerschap heb ik een voorhoofdholte ontsteking gehad. Arts adviseerde mij toen zelfs neusdruppels.

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Gewoon doen dus maar niet langer dan een week!
    Ik heb het ook gedaan maar alleen als ik echt geen adem had en vooral 's avonds voordat ik ging slapen.

7. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hier ook iemand die de nachten wakker heeft gelegen. Gisteren bij de huisarts geweest en een neusspray gehad die gewoon mag tijdens de zwangerschap. Omdat je lichaam verandert kunnen je slijmvliezen opzetten wat een verkouden gevoel geeft of heb je ineens last van hooikoorts.. Ik heb nu een spray gehad die 4 tot 6 weken mag gebruiken en heb vannacht geslapen als een roos! Heerlijk!!! Bij twijfel dus even langs de huisarts:)

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    anders gebruik je neusdruppels van VSM dat is homeopatisch en kan dus geen kwaad
    gebruikte het zelf ook

9. Er bestaan plantaardige neusdruppels die geen kwaad kunnen. Gewoon vragen aan de apoteker :)

10. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoorde altijd dat gewone neusdruppels echt niet mogen tijdens de zwangerschap en zelfs wee-opwekkend kunnen zijn..

11. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Nou inmiddels gebruik ik het gewoon (met mate)
    want ik denk dat het ook niet goed is als ik helemaal kapot ben omdat ik niet kan slapen.
    Ik ken veel mensen die het ook gebruikt hebben onder problemen.

12. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

ik gebruik t ook hoor, even een druppel per neusgat voor het slapen. Volgens de gyn kan t geen kwaad, zolang je t idd niet de hele dag door blijft gebruiken.

Deel Deze Pagina