Ben vanmorgen van mijn stokje gegaan! Werd wakker, dus ik dacht ff gaan plassen en dan sta je maar op, dus ik ga eerst ff rechtop zitten (doe ik altijd), kleed me aan, ga naar beneden, ga plassen, werd misselijk op de wc, en het volgende dat ik weet is dat ik heel ongemakkelijk op de grond lig! Vandaag maar veel zout eten, heb nog wel eens last van lage bloeddruk.
Heb dat ook een keer gehad na een operatie in het ziekenhuis.. Nou dat ligt niet echt comfi.. Veel drinken meis...en idd ff een boullion nemen ofzo.. Liefs Britt Denk wel om jezelf..
meid das schrikken! Probeer zoveel mogelijk te drinken, veel zout nemen.. en niet in de zon! de zon is te heet! rustig aan! kus miek
Dank jullie, ja ik ga me ook maar rustig binnen houden vandaag, net ff gedouched, want ik voelde me niet zo fris, was helemaal nat van de zweet, maar ben ook beetje misselijk. Heel stiekum heb ik een ietsiepietsie klein beetje hoop dat dit niet van mijn bloeddruk afkomt maar van wat anders Maar dat zal wel niet, want ik zou zo ongeveer vandaag mijn innesteling moeten hebben mocht het gelukt zijn. Ik ben best nuchter wat dat betreft, maar hoop mag een mens hebben vind ik.
Dank jullie! Heb wel een paar dagen van die vage dingen, maar die heb ik steeds aan de eisprong afgeschreven, naar mijn idee kan het niet anders dan dat zijn want toen ik met de pil gestopt ben, ben ik paar dagen daarna ongesteld geworden, dus ik reken pas vanaf die tijd, heb de strip van de pil niet afgemaakt gehad, dus dan zou het al van in die tijd zijn geweest denk ik dan, maar zal wel niet. Heb iig ook ontzettende pijnlijke tepels, merkte het onder de douche net, het water deed gewoon pijn toen het erop kwam, maar ik heb meer het vermoeden dat het allemaal van het ontpillen is. Maar wel lief die reacties van jullie!
He, jakkie zeg. Heb je misschien in een hele warme/benauwde kamer gelegen. Daar kan het namelijk ook van komen.
Nee viel wel mee, raam open en de ventilator draait volop. Had het iig niet warm of zo, gewoon normaal.
Dank je! Nou de heren zijn ff erop uit geweest met hun 2tjes, en kwamen terug met Enerydrank (zitten ook zouten in) en van mijn zoontje kreeg ik een bos zonnebloemen, heeft papa wel betaald, maar hij wou perse bloemen kopen voor me! Echt lief!!!
Nou, ik ging vanmiddag bijna weer van mijn stokje, we waren in de winkel toen ik de bui voelde hangen, snel alles gepakt en afgerekend en naar de auto, voel me echt heel bibberig en zo! Als dat volgende week nog zo is toch maar ff langs de huisarts, en heb net voor de zekerheid testen online besteld, zou volgende week ook mogen testen, en heb allemaal van die dingetjes waardoor ik het idee heb dat het zomaar eens raak zou kunnen zijn.
Hé Sandra, hoop dat dit allemaal positieve tekenen zijn, maar even een waarschuwing, energydrinks worden sterk afgeraden als je zwanger bent, dus wees daar voorzichtig mee.
Brrr...wat eng. Hoe is je HB? Ben je wat vaker moe en zo? Als het nog vaker voor komt, zou ik maar wat eerder naar de dokter gaan.
Bedankt voor de tip Loeki2, dat wist ik niet! Is er verschil tussen Aquarius en red Bull? Ik drink dan namelijk altijd aquarius.. En Bloemie, ik heb geen idee hoe mijn HB is. Ik weet dat ik wel altijd al een bloeddruk heb gehad die aan de lage kant zit, heb ook wel eens een dagje dan vole ik het bij het opstaan al, dan maak ik bouillon en eet veel drop, dan is het smiddags alweer goed. Toen ik zwanger van van de 1e was mijn bloeddruk zelfs perfect Ben idd wat vaker moe, maar laatste dagen juist niet, voel ik me super energiek, kan ik bijna niet slapen. Vannacht nog staan opruimen en zo hier, was gewoon niet moe en had zoiets van het heeft toch geen zin om naar bed te gaan, uiteindelijk wel om 2 uur gaan slapen en tot 10 geslapen vanmorgen. Maar normaal kan ik iig makkelijk smiddags ff een dutje doen, maar dat lukt me gek genoeg juist niet meer. En heb alleen dinsdag 2 flesjes aquarius gehad, dus lijkt me sterk dat het daar nog van is.
Ja, klopt. het is dat we nu net voor het weekend zitten, dus ik kijk maandag ff hoe of wat, anders bel ik ff naar de huisarts.