Hallo, Ik heb vandaag een inwendige echo gehad omdat ik niet precies weet wanneer ik aangeteld ben. Ik denk dat ik 5w3d ben. De huisarts vond het daarom verstandig, maar ik dacht al dat het nog te vroeg was. En ja hoor: Er was alleen een kleine zwangerschapsring te zien en de endometriumdikte is 13 mm, maar geen vruchtje of vruchtzakje ofzo...Ik las hier op het forum dat je dit dan wel moet zien. He, ik baal ervan. Had ik maar tegen de huisarts gezegd dat ik nog wel een week zou wachten (zei het zkh ook al, dat ze ervan balen zoveel mensen extra onzeker te maken omdat het vaak nog te vroeg is om iets te zien) Maar nu zit ik dus te piekeren omdat ze vroeg of ik bloedverlies had en of ik buikpijn had (allebei niet) Ik moet volgende week terugkomen en dan weet ik meer. Moet ik me nu al zorgen gaan maken omdat ze geen vruchtje zagen? Alvast bedankt! Groetjes, Wendy
hoi Wendy, nee, je moet je zeker geen zorgen maken. Het is inderdaad zoals gezegd gewoon te vroeg voor een echo. Dat is jammer want het geeft jou onzekerheid. Gewoon geduld hebben en afwachten en je geen zorgen maken. Waarschijnlijk ben je toch iets korter zwanger en zie je daarom alleen de zwangerschapsring en nog geen vruchtje. Mirjam