Pijn ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ok, het is de zoveelste vraag over dit onderwerp maar toch nog maar even weer:

vandaag hele erge steken in mijn zij, echt een beetje pijn en ik voel iets opgezets aan de rechter kant, ik heb zo'n gevoel dat het misschien een ei is (weet niet of dat kan zo laat).

Meiden die ook die steken hebben, hebben jullie het idee dat dan op dat moment je ei komt, of later of eerder?

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Je ei is zo klein dat je die niet als 'iets opgezets' kan voelen hoor :)
    Klinkt meer als opgezette darm, heb ik ook zo vaak, dan zit er ff iets vast zeg maar.

Maar ja, alles kan.

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja ik dacht misschien m'n eierstok hihi :(

4. Chane

Chane Actief lid

6 mrt 2007
    135
    0
    0
    secretaresse bij een autozaak
    FT. Myers VA USA

Hey Linda,

Ik sinds mijn laatste menstruatie ook steken en lichte pijn in men buik.
    En ik heb het overal opgezocht en kan niet echt een duidelijke antwoord vinden :rolleyes: . En hetzelfde geval als bij jou is mijn buik een beetje opgeblazen net alsof er iets onder zit, maar ja. Wij zitten met hetzelfde geval...dus als iemand het weet PLEASE HELP ONS....! :)

5. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Oh dat weet ik niet of je die dan ook echt als iets 'hards' kan voelen... nooit last van gehad... hoewel.. wel last gehad, maar of het mijn eierstok was weet ik niet... ik gooi het altijd maar op mn darmen, want die zitten sinds het stoppen met de pil altijd te donderen..

Met andere woorden... ik pin me allemaal niet vast op allerlei zwangerschapspijntjes en dingetjes, word je alleen maar gek van.
    (zou je ook eens moeten proberen, tis moeilijk, maar mij helpt het om niet bij alles iets te denken ;) )

6. Chane

Chane Actief lid

6 mrt 2007
    135
    0
    0
    secretaresse bij een autozaak
    FT. Myers VA USA
    Hey realtjuh,

Ja, daar zit al dagen mee....Vandaar dat ik het al opgegeven had om aan die zwangerschapskwaaltjes te denken.
    We willen heel graag zwanger worden, maar ja, als je het niet bent dan heb je een hele teleurstelling weer.

Vandaar dat ik er niet aan denk, alleen die lichte steken en pijnen blijven ;)

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    doe ovutest dan weet je het zeker en hoef je niet te gissen naar wanneer je ei is

8. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Dat zou ik nu juist niet doen als je nog niet zo lang bezig bent.. het moet natuurlijk allemaal wel gezellig blijven en als je vanaf het begin al met ovu-testen gaat zwaaien, is de lol er snel af hoor...
    Precies hetzelfde met tempen...

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik doe het omdat we het altijd druk hebben en normaal alleen in het weekend klussen, dan zou ik mn eisprong missen. nu was mijn ei 7 dagen later dan de normale 14 dagen, zonder de test zou ik het niet geweten hebben en alleen dag 12 tot 17 geklust hebben

10. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Daar is natuurlijk wel iets over te zeggen idd.. maar op afgesproken tijden klussen.. nee, dan is het niet 'spannend' meer over 3 maanden.. ;)

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik voel mijn ei als steekjes/ lichte pijn net boven mijn heup.. meestal word ik precies 14 dagen later ongesteld maar het is ook weleens 12 dagen ofzo.. en mijn vorige cyclus heb ik hem helemaal niet gevoeld.

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    op de afgelopen 2x na heb ik altijd ontzettend veel pijn vlak voor-tijdens mijn eisprong, is de eisprong achter de rug dan is de pijn ook weer weg.

13. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Die eisprong pijn. Is dat altijd pijn in je buik? Ik heb altijd rond de tijd dat ik een eisprong zou kunnen hebben verschrikkelijke last van lage rugpijn. Zou dat ook kunnen?

Deel Deze Pagina