Hoihoi, ik ben vanochtend bij de tandarts geweest omdat ik kiespijn had en nu heb ik dus terugtrekkend tandvlees bij 1 kies.Is dit een symptoom?Kan er niet veel over terugvinden. groetjes Yvette ps zie net mn banner maar die klopt niet helemaal want heb mn eisprong waarschijnlijk al gehad.
Ik heb wel eens gelezen dat als je zwanger bent, je weerstand lager is dan normaal. En dat het kan zijn dat je tandvlees wat sneller kan gaan ontsteken. Maar ik weet niet zeker of het klopt. Groeten, Aleida
Nooit van gehoord, weet alleen dat als je zwanger bent je lichaam een andere en betere doorbloeding heeft waardoor je tandvlees meer doorbloed raakt en je dus sneller bloedend tandvlees hebt.
Dankjewel voor de reacties!Mijn vriend en ik vroegen ons dat gewoon af,omdat ik voor 3 maanden terug aan mn mond ben geholpen,en ik daarna geen kiespijn meer heb gehad..En nu ineens heb ik sinds 2 dagen teruggetrokken tandvlees.Dat vind ik zo raar.Maar ik zal toch echt nog 2 weken geduld moeten hebben,dat weet ik ook wel! Groetjes Yvette