Wat ik vandaag meemaakte... ik ben vanmorgen op controle geweest en alles was goed. Ff gehad over het gevoel wat ik al 2 nachten op rij heb. De kleine is s'nachts zo in mijn schaamstreek aan het duwen dat ik af en toe, die komt er zo uitrollen. Niks van te zeggen en volgende week weer een nieuwe afspraak staan. Dus ik denk, ik ga ff op de koffie bij mijn tante met de kids. Komen wij daar is hun hond in eerste instantie druk met veel blaffen. Dit doet ze altijd. Maar na verloop van tijd werd ze heel aanhankelijk, echt bijna in je kruipen en begon ze te bibberen. Ik kijk op weeronline, maar geen regen of onweer te zien. Wij vroegen ons echt af waar ze last van had. Tot ik ging plassen. Ik ging naar de wc en de hond stond te springen en te krabben voor de wcdeur. Ook een gedrag dat nooit voorkomt. nu zegt mijn tante doodleuk. Jij bent degene waardoor ze zo reageerd, morgen ben je bevallen. Wel als grap bedoeld natuurlijk, want dit is de eerste keer dat de hond zo doet, maar dat ik de schuldige ben is zeker. kom ik thuis, krijg ik een sms dat de hond weer helemaal rustig is . dus.... nu wacht ik vannacht af en hoop ik stiekem dat de hond zijn gevoelens kloppen. onze honden hebben overigens dit gevoel niet .
Tja, moeilijk te zeggen. Ik denk wel dat sommige honden dingen 'aanvoelen'. De hond van mijn broer is normaal gesproken nooit zo enthousiast als ik binnenkom, maar sinds ik zwanger ben, ligt ze het liefst bij mij en komt ze me o.a. een stuk uitgebreider begroeten dan normaal. Ook heel apart.
Ik geloof zeker dat dieren dingen aanvoelen.mmijn kat is niet bij me weg te slaan sinds ik zwanger ben. Her ene dier zal het sterker hebben dan het andere dier. Ben benieuwd of de hond van je tante "gelijk" heeft
Spannend meid!! Ben benieuwd! Toen ik zwanger was en het nog niet wist was het ook de hond van mijn ouders die echt als een tweede schaduw aan me vast geplakt zat, terwijl ze normaal ook echt niet zo aanhankelijk is. Dus voor de volgende keer weet ik zonder zw test als ik op visite ga hoe laat het is als die hond weer zo gek gaat doen
Honden voelen zeker dingen aan. Of ze de bevalling aan voelen komen weet ik niet. Hier al vanaf t begin een hond die niet bij me weg te slaan is. Liefst ligt ie op mn buik, maar dat vind ik niet zo'n goed idee (lab van 35kilo)
Dus dan maar zo haha Ondertussen alweer een stuk verder dus zn nek krijgt t steeds zwaarder arm beest hahah
Wat grappig! Nou wie weet! Spannend! Ik ben er ook van overtuigd dat sommige honden het aanvoelen. Hondje van mijn ouders is normaal nooit echt aanhankelijk bij vrouwen. Ze zit het liefst bij mannen op schoot, maar sinds ik zwanger ben is ze mijn grootste vriendin. Overal waar ik loop is zij, en als ik zit, duikt ze meteen bij me op schoot. Heel apart 😊
Ja dat is met onze hond dus ook. Die echt op mn man gericht, maar sinds de zwangerschap is t zwaan Kleef aan. Gek word ik er af en toe van!
Vast toeval maar ik weet dat het oude buurmeisje van mijn man bij haar zoontje iets geks had met de kat van haar ouders hihi. Ze was daar op visite en 1 van de katten van haar ouders was niet bij dr weg te slaan. Ze werd er helemaal gek van haha. Ze is die nacht bevallen hihi
In de week voor mijn bevalling kwam mijn labrador iedere nacht naast mijn kant van het bed zitten ( ze komt anders nooit naar boven !! ) Was echt lief om te zien, ze sliep ook niet! Ze zat echt bijna heel de nacht te staren naar mij Dus ik denk dat ze het zeker voelen aankomen !
Ik weet zeker dat ze wel iets aanvoelen want onze Stafford van bijna 1,5 jaar die is ook al een paar weken niet bij me weg te slaan terwijl ze normaal altijd heel op zichzelf was, die andere hond van ons doet heel normaal en gaat zijn eigen gangetje.
wij hebben 2 honden en 2 katten die sinds gisteren niet meer van mijn zijde wijken en net doen alsof ik honing aan mijn kont heb.. soms wisselen ze af soms liggen ze met ze alle om mij heen. mag hopen dat ik niet zo nog 4 weken door mijn huis heen hoef want denk dat ik helemaal simpel daar van word.
Grappig dat meerdere huisdieren dit doen. De hond van mijn tante heeft de verdere zwangerschap van mij ook niet gereageerd, ik kom er geregeld. En vandaag dus wel. dus een klein beetje spannend voor mij komende nacht, ook hoe de kleine zich gedraagd de laatste 2 nachten. Maar meestal al je hoopt blijft de kleine zitten tot 40 weken
Hier juist andersom. We hadden twee honden. Eentje was echt van mijn vriend en de andere echt mijn maatje. De oudste hebben we in laten slapen toen ik al zwanger was. Was het kauwgompje van vriend. De jongste is nu de laatste weken echt een plakker bij mijn vriend. Van mij hoeft hij niet veel meer te weten.
knap he van de hondjes, dat ze het aanvoelen. Onze hond weet ook altijd wanneer mn vader thuiskomt. Die gaat dan een kwartier van te voren naar buiten en gaat richting de kant zitten waar mn vader vandaan komt. Honden zijn echt trouwe beesten.
Hier ook zo'n hond. We hebben een engelse stafford. Normaal altijd bij mijn vriend te vinden maar sinds ik de 35 weken ben gepasseerd is hij niet meer bij mij weg te slaan. Over al waar ik ga is hij ook eb hang ik ff heerlijk op de bank ligt meneer tegen meaan of op mijn benen met zijn kop tegen mijn buik. Denk zeker wel dat honden/katten er wat van mee krijgen. Maar of ze ook echt voelen dat je gaat bevallen.. Dan mag die van mij dat seintje snel geven.
Ach inderdaad! Onze flatcoated retriever is ook niet bij me weg te slaan... Ligt constant naast me, onder me (als ik m'n benen braaf omhoog leg tegen vocht) en liefst kruipt hij op schoot! Misschien was t wel een teken van de hond van je tante hihi, laat je het weten morgen? Tenzij je natuurlijk nog ligt te bevallen..
Als ik bij mijn schoonouders ben, komt hun hond nu ook vaker bij mij zitten, precies alsof hij mij bewaakt Mijn schoonmoeder is er heilig van overtuigd dat hij aanvoelt dat ik zwanger ben, omdat ik een bepaald hormoon afscheid (Ze had dit meteen opgezocht op internet haha)