Misschien een stomme vraag, maar doe je de kleding (broekjes) in de droger? Zo niet dan zou dit nog een stukje kunnen helpen. Mijn jongste zoontje heeft behoorlijke eczeem en begon op een gegeven moment aan te geven dat de spijkerbroek pijn deed. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat wanneer ik hem in de droger deed (en hij dus zachter was) hij er geen problemen mee had en wanneer ik hem aan de lijn liet drogen wel. Tegenwoordig gaan dus hier alle broekjes in de droger.
Kleding doe ik idd niet in de droger, maar goede tip. Ga het gelijk eens proberen, handdoeken komen er ook altijd zo lekker zacht uit. Zoontje heeft ook eczeem btw.
Tja, die omgeving . waarom lijken sommigen toch altijd te denken dat ze overal maar iets van kunnen zeggen? Alsof je zoon, maar ook jij, hierom hebben gevraagd? Maar herken het wel. Toen ik aangaf dat ik het idee had dat mijn dochter logopedie nodig had, kreeg ik zoveel opmerkingen om mijn oren Ze zou te jong zijn, ik zou ook zo hebben gepraat, dat het vanzelf goed komt, wat ik haar aandoe enz. Ik kreeg toen sterk het gevoel alsof je kind naar logopedie doen, de grootst mogelijke onzin was. En dat was het dus niet . En dan hoor je degene die het hardst roepen ineens niet meer... Hoe gaat het met hem op school? Onze fysio beschreef het trouwens heel mooi in haar verslag: Het is geen beperking, maar een gave, een kwaliteit waarmee ze ver kan komen, als ze maar weet hoe zij (en de omgeving) er mee om moet gaan. En zo is het maar net.
Zo iets bv. JONGENS REGULAR STRAIGHT JOG DENIM | 79012867 - WE Fashion Maar ja, zit vaak wel een knoop aan, dus kan zijn dat hij dat niet fijn vind.