"Zachte" kleding

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by suus1983, Oct 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Misschien een stomme vraag, maar doe je de kleding (broekjes) in de droger? Zo niet dan zou dit nog een stukje kunnen helpen. Mijn jongste zoontje heeft behoorlijke eczeem en begon op een gegeven moment aan te geven dat de spijkerbroek pijn deed. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat wanneer ik hem in de droger deed (en hij dus zachter was) hij er geen problemen mee had en wanneer ik hem aan de lijn liet drogen wel. Tegenwoordig gaan dus hier alle broekjes in de droger.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,063
    113
    Kleding doe ik idd niet in de droger, maar goede tip. Ga het gelijk eens proberen, handdoeken komen er ook altijd zo lekker zacht uit. Zoontje heeft ook eczeem btw.

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Tja, die omgeving…. waarom lijken sommigen toch altijd te denken dat ze overal maar iets van kunnen zeggen? Alsof je zoon, maar ook jij, hierom hebben gevraagd? Maar herken het wel. Toen ik aangaf dat ik het idee had dat mijn dochter logopedie nodig had, kreeg ik zoveel opmerkingen om mijn oren… Ze zou te jong zijn, ik zou ook zo hebben gepraat, dat het vanzelf goed komt, wat ik haar aandoe enz. Ik kreeg toen sterk het gevoel alsof je kind naar logopedie doen, de grootst mogelijke onzin was.
    En dat was het dus niet ;). En dan hoor je degene die het hardst roepen ineens niet meer...;)

Hoe gaat het met hem op school?

Onze fysio beschreef het trouwens heel mooi in haar verslag: Het is geen beperking, maar een gave, een kwaliteit waarmee ze ver kan komen, als ze maar weet hoe zij (en de omgeving) er mee om moet gaan. En zo is het maar net.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,872
    113
    Ik heb niet alle reacties gelezen, maar misschien Billy & Lilly of Chaos & Order? Of zo'n jog jeans?

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,872
    113

Share This Page