Wandelwagen/buggy in de tram/bus

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Haags Zonnetje, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Hoi meiden,

Ben me nu aan het orienteren welke wagen we willen kopen. Aangezien ik met het openbaar vervoer moet ben ik op zoek naar jullie ervaringen in het openbaar vervoer van een wandelwagen/buggy in de tram en bus. Zowel positieve als negatieve ervaringen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
    Liefs, Haags Zonnetje

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hey,

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar ik woon in Den Haag en zie mensen dikwijls moeilijk doen met wagens/buggy's in de tram. Die zijn dikwijls te breed om echt gemakkelijk de hoek te maken van de deur naar het looppad. En ook ik dacht: oh my god hoe ga ik dat redden? Haha! Ik heb zelf tram 2 voor de deur dus geen lage instap helaas zoals bij Randstadrail.

Misschien is het handig een draagzak te nemen en een gemakkelijk inklapbare buggy. Maar das dan echt voor als de uk wat ouder is.

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Als je bij de buggy-ingang instapt past er behoorlijk wat door heb ik de laatste maanden gezien.
    Ik ga met een Koelstra Flexxo straks lijn 9 onveilig maken 8)

4. Haags Zonnetje

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Ik hoop dat je gelijk hebt, dat ze in de tram een aparte ingang hebben voor de wandelwagen. Ga toch maar eens kijken binnenkort. We willen eigenlijk de mutsy maar die is geloof ik wat breed.

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Achter het draaibare gedeelte, daar zijn geen 2 rijen stoelen daar is een ruimte waar je met je wandelwagen kunt staan.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen