wie heeft babykamer denver?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ennasil, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

Hallo,

Wij zijn van plan om babykamer dever te kopen van babydump.
    nu vroeg ik me eigen af of er mensen zijn die deze babykamer ook hebben? en of ze er een foto van hebben:)? wij vinden het zoooo moeilijk om er een muurkleur bij te bedenken en dan zijn voorbeelden altijd handig. maar op internet zie je dus alleen mar voorbeelden van witte meubeltjes . maarja daar past alle kleuren bij;) en de denver denk ik niet.

dus als iemand het leuk vind om een foto te plaatsen van hun eigen creatie van de babykamer denver zou super zijn!:)

alle ideen zijn welkom.

2. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Denver is zo mooooooi!
    Ligt eraan of jullie een jongetje of meisje krijgen...
    Donkerpaars past daar wel bij, of donkergrijs???

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

geen idee of je jongen of meisje krijgen hihi daar is het nog een beetje vroeg voor. donkergrijs vind ik zelf erg kil. dan zou ik liever paars pakken denk ik. maar ben wel van de rustige kleuren en frisse kleurtjes:) dat het wel een lief kamertje blijft

4. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Wat je ook kunt doen, naar de winkel gaan, veel verfproefjes die jullie denken dat het zou passen bij Denver, en op muur kleine plekje verven en elke dag even kijken...

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij hebben de Denver. Ik heb nu even geen foto want zit op de tablet en de foto's staan op de laptop. Maar wij hebben een zoontje en hebben het kamertje gedaan met grijs en rood. Maar m.i. passen er heel veel kleuren bij; rood, blauw, groen, paars, roze etc.

6. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben deze kamer voor onze dochter. Heb zo geen foto. We hebben een wand in de kamer paars. Geen lila, meer donker paars.. Ook donker paarse gordijnen. Lichte laminaatvloer. Erg leuk! Al zeg ik het zelf. :D
    Maar zoals al meer is gezegd kunnen er meer kleuren mee gecombineerd worden..

7. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Oooh die willen wij ook!!!!

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

bedankt voor alle reacties:) ik denk dat ik camelkleur wel mooi vind.
    nuance camel van flexa. voor op de muur. en dan dit soort gordijntjes erbij. en dan nog een leuk hemetje in zachte kleuren bruin beige. en wat accesoires.

2284782.jpg

9. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Ik heb de dover besteld, maar deze is volgens mij iets lichter?

Ik vind een vrolijk, fris kleurtje altijd leuk voor een babykamer. Wij willen een lime groene muur. Paars en roze is ook leuk. Ik weet niet of dat een optie is?

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

uuh dover ken ik niet?
    ik hou niet zo heel erg van felle kleurtjes;) oooh wat ben ik ergggg:)
    ik ben echt van de rustige kleuren. ik zat zelfs nog aan glitter muurverf te denken. niet alleen maar glitters natuurlijk hoor haha maar heb het bij iemand gezien en is best mooi. en je hebt het ook in verschillende kleuren.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    effe vlug 2 foto,s ik denk zoals ik gisteren al zei dat er heel veel bij past het is een hele neutrale kleur

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

ooh wat leuk het hemeltje en de gordijntjes hetzelfde!! heb je die zelf gemaakt?:) echt een vrolijk kamertje:)

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja schoonmoeder is goed met naaien haha

14. pipp

pipp Lid

3 aug 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Denver ook.erg mooie babykamer.Heb het ledikantje tegen een antraciet grijze muur en de acc.felle blauw met wat grn.ener komen fel blauwe gordijnen bij.Staat erg mooi vind ik zelf hihi:D

15. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    hele mooie kamer ninja. Erg mooi stof!!, vooral omdat het overal terug komt.

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wij hebben ook Denver :D heb alleen geen foto omdat we de babykamer nog niet hebben staan ivm een verhuizing waar we inzitten :)

17. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he he
    Ook wij hebben denver van babydump, echt super!
    Alleen de plank voor aan de muur hebben wij er niet bij gekocht, die vond ik zo klein/ smal hihi :) in plaats daarvan van die leuke witte plankjes gekocht bij Ikea en speels opgehangen boven de commode.
    Wij hebben er een lichte laminaatvloer bij (beetje wit/grijs achtig) en hebben ook het behang en gordijnen in de licht grijs/wit tinten.. Echt super geworden en nu ons meisje er is (wisten namelijk niet of we een meisje of jongen kregen) nu heb ik het leuk aangekleed met een super gaaf vloerkleed met felle meisjes kleuren en leuke kussentjes en andere meisjes dingen!;)

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Camelkleur van flexa is erg mooi.. hebben wij op onze kozijnen en de trap

Deel Deze Pagina