Wij willen last minute nog paar dagen naar CP boeken. Nog nooit geweest op zo'n park. Maar zijn de huisjes op elk park vies en/of oud? Ik ga met de kinderen van 4-10 jaar. We blijven op park. Welke raden jullie aan als beste zwembad/indoor speeltuin?
Eemhof is volgens mij luxer en mooier. Maar ook prijziger. Is landal geen optie? Landal t loo is een fijn park. Maar ook coldenhove hoor ik hele goede verhalen over. Ik vnd de huisjes bij landal vaak ruimer (net wat nieuwer) animatie net wat betaalbaarder. Bij t loo heb je echt een leuke speelruimte en ook de knutselruimte is goed geregeld, ook overdag kunnen kinderen daar lekker rommelen. Wij zitten nu zelf in Vennebos, landal, oud centerparcs, dus het huisje is krap, met maar 1 badkamer ook in een 6 persoonshuisje. Dit wisten we, maar t loo was dit keer te ver voor ons. Maar ok, ik zag dat je verder nog geen reacties had, misschien volgen die nog, maar voor nu mijn ervaring vast.
Bij de eemhof heb je niet echt een plaza. Dat is bij alle andere cp parken wel Huisjes kan ik verder niets over zeggen
wij zijn vorig jaar een keer naar de kempervennen geweest en vond het een leuk, wel groot en druk park. met een plaza. met binnenspeeltuinen, waarvoor je voor sommige dingen ook nog weer moet betalen. wel een prachtig zwembad. de huisjes waren ook prima schoon, en vernieuwd, wij hadden een premium cottage. Wij gingen er heen om een keer naar zo'n tropisch zwemparadijs te gaan met familie. anders zou ik het niet zomaar boeken, vind het namelijk echt ontzettend duur ik geloof 700 euro voor een weekendje.
Center Parcs kempervennen heeft wel het leukste zwembad (aquamundo) vinden wij zelf dan. Over de huisjes wordt altijd geklaagd en ik snap dat het niet de schoonste huisjes zijn, maar als je zelf wat spullen van jezelf meeneemt (beddengoed enzv doen wij meestal) en met misschien wat schoonmaakdoekjes kan je er echt prima een weekendje overnachten. wij willen ook graag een weekendje weg met de kinderen, maar het is zo duur tegenwoordig. als iemand een kortingsbon of iets heeft, is het altijd welkom . Veel plezier alvast!
Dankjewel voor je reactie. Wij zitten nu in de Kempervennen en de kids vinden het zwembad geweldig inderdaad. Ik had ook al een hoop negatieve reacties gelezen over de huisjes, maar waar wij nu zitten is echt geweldig. Nieuwe badkamer, keuken en het was ook echt schoon. Gelukkig hebben we het aangedurfd. Je kan kijken bij social deals. Daar stonden er dus afgelopen week een paar CP's op.