ben ik nu zwanger of niet

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by maja1976, Sep 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maja1976

maja1976 Niet meer actief

hallo monique en anderen
    ik ben 8 september ongesteld geweest maar wel maar 2 en halve dag korter dan normaal daarna hebben we wel gemeenschap gehad en ik ben niet meer aan de pil
    maar nu heb ik sinds die tijd veel pijn in de onderbuik en ook vooral bij het lopen wat ik veel doe op mijn werk en nu sinds vandaag zijn mijn tepels heel gevoelig????
    ik had al een hele tijd voordit veel gerommel in de buik en dat de buik dikker aan het worden,vlagen misselijk,soms pijn in de rug en heel erg moe was maar toen was de test negatief
    het is niet dat we dit gepland hadden maar als het wel echt zo zou zijn(zwanger) zou ik er wel heel blij mee zijn
    maar wat denken jullie??? ik zit erover na te denken om een test te doen?
    en als het wel innestelingsbloed zou zijn zoals je zegt monique
    is er dan iets niet goed aan het gaan of is er eigenlijk niks aan de had met het ongeboren vrucht
    alvast bedankt
    mvg maja (die in twee strijd zit test ja of nee)

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Als het een innestelingsbloeding is geweest, hoef je echt niet bang te zijn dat het niet goed is. Als een eitje innestelt in het baarmoederslijmvlies, komt daar soms wat bloed bij vrij en wordt dan soms aangezien als menstruatie. Dit kan geen kwaad. De symptomen die je hebt, zouden kunnen duiden op een zwangerschap. De enige manier om er achter te komen of je zwanger bent, is toch echt die test te doen. Ik ben benieuwd! Succes!

Groetjes Monique

3. maja1976

maja1976 Niet meer actief

hallo monique
    ik heb vanmorgen een test gedaan maar helaas negatief
    toch voel ik me wel zo buik onderin de buik gevoelige tepels en bij vlagen misselijk zou er dan iets anders zijn????kan dat ook komen van dat ik nu gestopt ben met de pil?
    ik voel me wel een beetje radeloos wat moet ik doen naar de dokter gaan???
    de pijn onderin de buik is echt niet prettig
    graag advies
    mvg maja

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Wat jammer dat de test negatief is. Indien je zo'n last hebt van de buik, dan is het toch raadzaam om langs de huisarts te gaan. Het kan komen van het stoppen met de pil, maar als je toch zoveel klachten hebt, is het goed om er naar te laten kijken. Succes!

Groetjes Monique

Share This Page