Ik heb deze maand iets wat ik nog nooit heb gehad en heb even wat tips nodig van jullie Ik heb altijd wat langere cyclussen (zie onderschrift) maar deze maand begon het al op dag 28 met een beetje licht roze verlies. Ik dacht dus gelijk aan een innesteling. Op cyclusdag 29 en 30 was het weer weg. De dag erna weer roze verlies en de dag daarna bruinverlies. Ik heb nu al 5 dagen bruinverlies... en het zet maar niet door. Normaal moet ik altijd rennen als ik ongesteld word en ben het dan ook gelijk veel. Heb al testen gedaan, allemaal negatief. Wat erbij komt is dat ik niet echt een knaller heb kunnen vinden bij mijn ovulatie testen... zou het er op kunnen duiden dat ik gewoon geen eisprong heb gehad deze maand en dat ik daarom oudbloed heb?
Hi Voila, dat zou goed kunnen inderdaad. Ik heb dat ook geregeld gehad, alleen korter dan 5 dagen. Maar goed, ik heb pcos en daardoor lange cyclussen en geregeld dus ook geen eisprong. Maar daarvoor sta ik onder behandeling. Jouw cyclussen zijn lang, maar wel enigszins regelmatig. Niet echt enorme uitschieters. Is het een idee om te gaan temperaturen en op die manier beter inzicht te krijgen?
Lastig hoor. Misschien heb je anti conceptie gebruikt? Het kan even duren totdat je cyclus regelmatig is. Inderdaad kan je ook een maand geen eisprong hebben. Nu moet ik zeggen dat niet alle ovu testen bij mij werkten. Sommige deden het gewoon niet en ik heb toen verschillende geprobeerd. Misschien is dat nog een optie? Anders billingsmethode? Of deze met ovu testen?