Hoi, Ben op zoek naar een toiletverkleiner met zo'n zacht kussentje met plastic laagje. Ik zie ze wel op MP staan, maar voor zo iets vind ik het wel zo fris gewoon een nieuwe te kopen. Bij Prenatal hebben ze alleen van die hard plastic gevallen. Laatst bij Kruidvat waren ze in de aanbieding, maar dat geval paste dus niet op onze toilet. Er stond op: "past op de meeste standaardtoiletten" nu bijzonder is ons toilet niet, maar dat ding bleef voor geen meter liggen, dus heb hem weer teruggebracht. Iemand die mij aan een leuke kan helpen lees/ adresje/winkel weet? Zou leuk zijn om er eentje met Disney figuurtjes te hebben of Pooh, maar dat heb ik nog niet gezien.
Ik geloof dat ik ze wel eens bij de Xenos heb gezien, weet alleen niet of ze er eentje hebben van Pooh of Disney. Verder zou ik het niet weten waar je ze kunt kopen.
Twee weken geleden in de aanbieding bij het Kruidvat voor 3,99 geloof ik. Misschien dat er nog eentje ligt? Hier wel namelijk. Ook Xenos heeft ze, wel duurder.
De Praxis en Karwei hier verkopen ze niet, dus zal toch dan een keertje bij Xenos kijken of Formido als ik daar in de buurt ben. Action zit niet in de buurt voor zover ik weet.