Het eerste wat ik denk na het lezen is: wat een k****zak die vent! Ik heb totaal niks met die zeververhalen.
Hoezo waarheid? Gelukkig hoeft mijn man me niet dagelijks van de slaapkamer (op zolder) naar de voordeur te dragen om van elkaar te weten dat we nog ontzettend veel van elkaar houden.. Denk als hij dat 3 dagen zou moeten doen, hij me juist aan de straat zet en dan niet met goede bedoelingen Bleh, heb ook een hekel aan dit soort FB dingen.
je gaat ook echt iemand om hulp smsen... dan bel je toch??? sms is juist voor als het geen haast heeft.
Hilarisch en onzinnig verhaal... Ik snap het 'wauw-effect' dus helemaal niet. Gewoon in één zin kun je dit verhaal treffend samenvatten zonder al de drama: "een man weet pas wat ie mist als het er niet meer is ..."
Na al die 'wow kippenvel' reacties dacht ik dat ik gek was. Niet dus. Gelukkig!!! Raar verhaal. Niks geen kippenvel. Dit is geen liefde.
waar laten ze dat zien? In het stuk waar de echtgenoten elkaar niet eens vertellen dat ze kanker hebben (dan heb je echt een band idd), maar na een paar keer 10m dragen achterkomen wat er mis was in de relatie. En dat iemand zonder een zucht of een kreun vredig dood kan gaan aan kanker in eigen bed. Echt respectvol naar mensen die echt met deze vreselijke ziekte te maken hebben gehad.
Ben ik nu de enigste die dit gewoon een zwaar belachelijk verhaal vind... Sorry geen kippevel helemaal niks, zonde van mn tijd..
Het enige wat ik mooi vind aan dit verhaal en ik vind het wel heel knullig geschreven, is dat het laat zien hoe sterk een vrouw is en hoe ze altijd zal proberen haar kind te beschermen.