Ik had vanaf dag 1 al geen goed en blij gevoel. Ook heb ik 2 keer gedroomd dat ik een mk zou krijgen. Toen ik ook nog kleine beetjes bloedverlies (wat niet altijd wat wil zeggen natuurlijk) kreeg, wist ik het gewoon zeker dat het fout zou gaan. Het is natuurlijk altijd spannend die eerste maanden en ik hoop dat het bij jouw goed mag gaan!
Ik begon met kleine hoeveelheden bruin verlies vanaf week 6. Langzamerhand werd dit steeds erger. Ben vanwege bloedverlies gecuretteerd. Ook mijn gevoel was heel snel niet goed. Echte stress. Hoop dat bij jou alles goed verloopt en lees inderdaad dat de verhalen zo uiteenlopen. Veel sterkte met wachten nog. Melanie
Ik had helemaal niks zien aan komen. In mijn 10e week had ik een echo gehad en alles leek helemaal goed , het was zo groot als het hoorde voor 10 weken en er was een goeie hartslag en heel bewegelijk. Alles zat er al op en aan ik had de vingertjes al geteld , heel mooi. In de 14e week vond ik wat bruine afscheiding in mn broekje en dat hield aan. Na een week belde ik hierover mn vk , die vermoede een infectie ofzo dus zei kom maar even langs dan gaan we ook hartje luisteren ben jij weer gerust. Ze kon geen hartje vinden en dat is wat raar voor 14 weken en 5 dagen. Ze hadden daar ook een echo bij de vk praktijk dus meteen even kijken. En ze zei dit is niet goed , het beeld dat ik zie is niet normaal voor 14 weken en 5 dagen. Ze verwees me door naar de gyn en die bevestigde het slechte nieuws hij zei zelfs dat het in de 13e week al overleden was. De dag na het slechte nieuws kwam spontaan de mk... alsof moest ik het eerst horen/weten voor mijn lichaam het los kon laten...
Ik ben nu bijna 8 weken zwanger... Ik begin ook weer hel onzeker te worden omdat mn eerste zwangerschap bij 8,5 week is gestopt..... Gelukkig krijgen we deze keer een echo bij 8,5 week zwangerschap.. Nu ben ik weer heel stom geweest...heb nl weer zw testen gedaan..gisteren en vandaag....beiden testen waren lichter dan die van tijdje terug..of neemt hcg al af rond 8 weken? Teststreep komt er wel meteen en als eerste te staan maar uiteindelijk is controlestreepje toch donkerder..... Wie weet dit? hoe komt dit of zou het nu weer fout gaan? ben zo onzeker! Ik had die testen niet moeten doen maar had ze nog liggen.... Ik heb dus al 1 mk gehad en ook nog keer innestelsfout....misschien kan ik dus wel helemaal niet zwanger blijven ofzo? Ben echt zo bang nu....door die stomme testen!(had er totaal 3 gedaan en alledrie hetzelfde resultaat..teststreepp kwam meteen en heel snel maar uiteindelijk is controle streep toch stukje donkerder..) Dinsdag mag ik gelukkig weer naar vk maar ben er bang voor dat het weer niet goed is... Die onzekerheid is zo vervelend Liefs Syl
Hoi Sylvia, Ik probeer je even op te fleuren, ik heb namelijk precies hetzelfde gedaan met deze zwangerschap. Ik had hiervoor al 3x een miskraam gehad en was dus super onzeker. Heb dus ook na een paar weken nog een keer getest en deze sloeg ook lichter uit dan de eerste die ik had gedaan. Ik schoot ook gelijk in de stress... Maar dat is achteraf nergens nodig voor geweest, want ik kreeg een paar dagen later een echo en daar zagen we een vruchtje met een kloppend hartje. En ondertussen ben ik ruim 14 weken en hij/zij doet het nog steeds . Dusse gewoon proberen te blijven genieten/ontspannen te blijven! Liefs, Chantal.
Ik had vorige wel dat ik wel wist dat het niet goed zou komen. Maar deze had ik nooit verwacht. Voelde allemaal heeeel goed. Gelukkig kwam het gisteren uit zich zelf anders hadden ze me gisteren gecurriteerd. Maar maak je niet druk. Is ook niet goed voor je kindje. Probeer te genieten van de tijd dat het er mag zijn. Misschien is alles wel goed en heb je je om niks zorgen gemaakt. Ik heb van alle 2 de zwangerschappen genoten en vond het fijn hoe kort het ook was dan ik van ze zwanger mocht zijn. De ene zwangerschap had 10w3d geduurd en de anders 8w
Dank je meiden...voor de lieve reacties! Denk dat ik me te druk maak ja...ik ga gewoon weer rustig aan doen en dinsdag zien we wel hoe het gaat..ik hoop goed....vind het wel spannend.. Maar ben echt heel misselijk nu nog en mn borsten blijven groeien en zijn pijnlijk.... Ik ga maar gewoon denken dat het goed is Liefs Syl
Syl, ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken... lichtere streep zegt niks. Nouk, ik heb mijn missed abortion wel voelen aankomen. Mijn zwangerschapssymptomen namen drastisch af: borsten vooral. Niet een klein beetje, maar drastisch. Het hartje was gestopt bij ruim 7 weken, en ik zou bij 12 weken een echo krijgen, maar door mijn voorgevoel/angst kon ik bij 10 weken een echo krijgen. Toen bleek de m.a. Succes met jouw zwangerschap! Ik begrijp je vraag maar maak jezelf niet gek. Je hebt geen grip op een m.a., dat maakt het juist zo moeilijk, maar het betekent niet dat als je niks voelt, dat het dan mis is... Amber