De baby kleren moeten die worden gewassen zonder wasverzachter? En wassen jullie alles(lakens moltons, hoezen etc) of alleen de kleertjes gr
Ik heb ook alles gewassen ... lakens, kleren etc etc. Heb een heel klein beetje wasverzachter gebruikt... wel de sensitive!
hmm mag dat niet? wasverzachter gebruiken? wij gebruiken wasmiddel waar dat al in zit...mag het dan wel?!
Ik heb ook alle kleertjes en bedbenodigheden gewassen! gewoon een afwasmiddel van de super zonder wasverzachter.
Ik moet alles nog wassen, maar dat ga ik doen met mijn gewone wasmiddel en een beetje wasverzachter erin. Ik zie het niet zitten om alles apart te wassen voor de baby, ik zie het wel als de baby er niet tegen kan. Groetjes, Anakin.
Ik gebruik neutral wasmiddel, ook heb ik robijn sensitve wasverzachter, die is hypo-allergeen, maar voor de babykleertjes was ik toch zonder.
Wij hebben alles gewassen, ook de lakentjes en dekentjes, babygym, het 2ehands speelgoed... Voor mijn gevoel moest alles schoon en fris zijn We hebben geen wasverzachter gebruikt, die gebruik ik zoiezo vrijwel nooit.
Heb ook alles gewassen met neutral en met neutral wasverzachter. Anders zijn die kleertjes zo hard, heb geen droger namelijk...