standaard voor badje EN tummytub

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lilotje, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hoi!

Nog een vraag van mij als onervaren mama-in-spe.
    Ik vroeg me af (kan het nergens vinden op internet) of er nou een standaard is waar zowel een badje als een tummytub in/op kan.

Ik wil graag en een badje en een tummytub maar om voor beide nou een standaar neer te zetten.. zo groot is ons kamertje niet! Nu kan je de tummytub wel op de badstandaard zetten denk ik? Maar staat het dan stevig? Hoe doen anderen dat?

En waar badderen jullie je kleintje? Gewoon in de babykamer? Wordt dan niet alles nat? Of badderen jullie in de badkamer? (wij hebben in de badkamer geen ruimte, is echt heel klein)

Misschien hele domme vragen maar ik kom er niet uit!

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Gewoon op de standaard van Bebejou, past bij ons beide op.
    Tummytub kun je ook heel makkelijk op tafel oid zetten.

We deden haar altijd in bad op de babykamer. Even sjouwen met een paar emmertjes water, maar goed. Geen ruimte in de badkamer :)
    Later toen ze zelf kon zitten zetten we het badje in het grote bad.

3. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Van Bebe Jou indd, daar kan je het badje opzetten en de emmer inhangen...

Wij deden haar in de babykamer in bad..
    Badje met zo'n slangetje is handig, kan je de emmers na afloop weer vol laten lopen en leeg gooien ;)

4. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Hema heeft hem ook. Maar bij mij past daar niet de originele tummytub in. Wel het bebe-jou badje. Ik heb hem in 2009 gekocht, dus weet niet of het ondertussen veranderd is, maar wilde je wel even waarschuwen.

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik zette het badje in de tummytub. stond stevig en bij eventuele overstroming niet gelijk de vloer nat. en dochter was nogal van het water spatten, probeerde met 3 mnd in de tub te gaan staan dus dat gaf nog wel eens een overstroming.

in het begin in de babykamer en toen het warmer werd in de badkamer in bad gedaan.

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tub staat hier in het badje. Overigens bleek ze de tub in het begin maar niets te vinden, met een maand of 5 was het ineens een hit (met haar voeten over de rand :)).

7. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    We zijn eruit, het wordt idd de standaard, tummytub en badje van bebejou, tummytub staat daar mooi stevig in, net in de winkel even geprobeerd. Helaas was de gewone witte die wij willen niet meer op voorraad dus nog even geduld hebben. Bedankt voor jullie tips!

8. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

9. juf85

juf85 Niet meer actief

Babydump bezorgd vanaf 20 euro gratis.

10. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk zoek ik een standaard voor zowel het flexibath als de tummytub, maar das waarschijnlijk teveel gevraagd..:)

Deel Deze Pagina