Met een geactiveerde bonuskaart krijg je 40% korting op: luiers active fit, easy up, pampers billendoekjes. Op ah biologische potjes krijg je 25% korting.
Yes me 2! Ga ik eens van de week kijken of ik daar ook men LIHL bon bij in kan leveren.. Dan zou het helemaal een goeie deal zijn
Goedkoop he, 7,11 euro voor zes pakjes KIk vroeg me af of je een email krijgt? Ik krijg nooit een email van de ah namelijk. Toevallig zag ik deze actie op mijn app staan dit weekend.
Ik had nu die pampers gehaald 3 pakken voor 18 En daar die bon van lihl nog op ingeleverd . Dus had voor 8 nu 3 pakken luiers
Jazeker goedkoop erg fijn! Ik krijg inderdaad mail van Albert Hein, heb toen der tijd aan moeten geven waar ik mail voor wilde en heb toen babyproducten aangegeven. Dat was met ingang van de nieuwe bonus kaart.
Wat een topaanbieding. Helaas had ik geen pamperbon. Maar 6 euro per pak is alsnog een goede aanbieding.
Dat is vreemd ja, misschien kun je het keertje nakijken of het goed erin staat. Ik krijg regelmatig mail van AH ook andere mail dan korting op babyproducten.