Zakcentje verdienen door artikelen schrijven

Discussie in 'De lounge' gestart door mobielfreak, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nee klopt, jij hoeft er niets voor te betalen, de bedrijven waar de reclame in de ads voor gemaakt wordt, die betalen het ;)

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dus bijv:
    als ik op de stukje van waarom dromen vrouwen .... opend, dan zie ik de baby doos staan als ik daarop druk dan krijg jij geld of moetik op een andere link drukken?

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    als je idd doorklikt op de reclame zoals bv voor die doos, dan krijg ik er uiteindelijk wat geld voor idd ;) De inkomsten verschillen dus ook per reclame ad die er bij staat..

Het werkt eigenlijk hetzelfde als hier op de site, je ziet bv rechts een reclame voor moeders voor moeders, als je daarop klikt, krijgt zwangerschapspagina daar geld voor ;)

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik kan niet zien hoeveel geld jij krijgt als ik op de link druk hoor... heb het ff gedaan.... voor je ;)

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Dat is lief popje ;)

Ik weet ook niet vantevoren hoeveel geld ik ervoor krijg, kan het nu ook nog niet zien, omdat het altijd iets achter loopt zeg maar ;)
    Het is ook afhankelijk hoevaak een bepaalde reclame die dag al getoond is bij het artikel, gaat naar percentage zeg maar ;)

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oke, dank je ;)

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam

Hihi daar hoef je toch geen dank je wel voor te zeggen? :D

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Wat ik nog vergeten was te zeggen: De artikelen blijven jaren op internet staan, dus het is ook nog eens zo, dat je jaren later nadat je een artikel geschreven hebt, nog steeds er aan kan verdienen ;)
    Het zijn dus blijvende inkomsten ook al schrijf je niet meer actief artikelen..8)

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Heb het even bekeken. Ziet er best interessant uit, maar hoe kom je aan je informatie, inspiratie?

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Bij mij zijn het vaak dingen die ineens bij me opkomen en dan ga ik onderzoeken wat erover te vinden is op internet, daar maak je dan je eigen verhaal van ( Nou ja eigen verhaal, je verteld het op jouw manier, moet wel kloppen natuurlijk de info) , zodat je unieke content krijgt. Je kan dus bijvoorbeeld ook recensies schrijven daar, of je lekkere recept er op zetten, bijna alles is wel mogelijk ;)

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

dit is net zoiets als infoteur , daar kan je ook geld verdienen met je artikelen ..

maar 30 euro verdienen met zoveel artikelen is niet echt veel ... bedoel ik niet lullig hoor :)

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Moet je dan ook je bron(nen) vermelden? Gaan ze dat comtroleren?

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nee klopt is ook nog niet veel, komt omdat ik nog niet zoveel backlinks verzameld heb, ik ben nog hard bezig, dus de inkomsten lopen gestaag op ;) Hoe meer je schrijft hoe meer je uiteindelijk eraan gaat verdienen ;)

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Jij bent de bron!
    Je verteld alles in je eigen verhaal, dus het is geen copie van wat ergens anders al staat op internet, jij krijgt ook het auteursrecht op je artikelen ;)

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Er word dus wel gecontroleerd op copyright, maar dat is niet meer dan logisch denk ik ;)

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
  17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Bij Infoteur kun je nooit de volle 100% aan reclame inkomsten krijgen, wel op je persoonlijke gebruikerspagina, maar niet op je artikelen, bij LeerWiki kun je dus wel de volle 100% aan inkomsten krijgen als je het een beetje goed doet ;)

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Het lijkt mij een reuze interessant concept...zou alleen niet weten waarover ik moet schrijven.:)

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Weet niet of je bepaalde hobby's hebt? Daar kan je namelijk ook over schrijven ;) Of dingen die veel in het nieuws zijn momenteel, zo word er bv heel veel geschreven nu over de DSB bank ;)

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    #40 Lucia, 19 okt 2009
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
    Mobielfreak, thanx voor de suggesties. ;)

Wat zou je zoal op je persoonlijke pagina kunnen zetten?
    Gewoon jezelf voorstellen?

Deel Deze Pagina