Zakelijke kleding plussize

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Het gesprek ging erg goed. Zo goed, dat ze direct een vast dienstverband aanboden. Echter, ik ben zzp’er en ik heb een duidelijke voorkeur voor om op interim basis te gaan werken.

Vandaag wordt er onderhandeld over de voorwaarden (vergoeding, duur vd opdracht enz) door het bedrijf en het interimbureau.

Er zit wel 1 nadeel aan: het is een fulltime opdracht. Terwijl ik rekening hield met 2-3 dagen. Qua financiën prettig, qua planning icm nog andere lopende zaken een ramp. (Oftewel de komende 3 mnd wordt het 7 dagen en ook nog in de avonden werken om alles voor elkaar te krijgen.)
    Dat wordt voor iedereen in het gezin pittig.
    Maar deze opdracht is eigenlijk te fijn om te laten schieten. Dus na het familie beraad ga ik het wel doen. Maar dat betekent dat er extra huishoudelijke hulp wordt gezocht. Ipv van 1x wordt het 3x. Boodschappen worden online besteld. Toch een aantal dagen vakantie opvang voor de jongste, enz.

Ffion en Zonnestralen vinden dit leuk.
  2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat goed! Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het even lastig is om de planning om te gooien, maar het is maar tijdelijk en ik zie dat je al diverse oplossingen hebt gevonden. Kan jouw man misschien tijdelijk wat minder gaan werken, bijv. door ouderschapsverlof op te nemen? Dat zou ook al schelen. Succes vandaag met de onderhandelingen. :thumup:

3. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Wat super dat je gesprek goed is gegaan!

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Wat fijn!
    Qua kleding, ik moet er ook netjes uit zien wanneer ik afspraken buiten de deur heb. Vaak draag ik ook met dit weer een pantalon en een blouse soms met jasje. Heel soms een koker rok zonder panty. Mannen lopen met dit weer ook gewoon in pak he...

Deel Deze Pagina