Hi, hebben jullie leuke winkels waar je zakelijke plus size kleding koopt? Mag ook online. Ik bedoel dus nette broeken, rokken, jurken, colbertjes etc Ben benieuwd waar jullie mee komen hihi
welke maat heb je? Ik koop graag bij de Anna van Toor, maar ik heb 46 of 48 en dat is zo'n beetje de grootste maat wel daar.
Ulla Popken heeft een hoop (maar is wel prijzig). Verder heeft La Redoute zo ontzettend veel. Bij één van de twee ga je wel slagen Verder heeft de Wehkamp een verzameling waaruit je kunt combineren en anders de C&A of BonPrix. Let wel; dat is niet perse zakelijk, maar dat kun je er wel van maken. M&S mode heeft soms wat leuks en ik heb een tijdje geleden bij de Miss Etam een zwarte nette rok gekocht voor zakelijk. Succes!
Ik vind paprika erg leuke kleding hebben, dat kun je zelf zakelijker aankleden. De basis is bij hun wat meer casual/casual chic. Maar een goed jurkje combineren met een net colbert scheelt natuurlijk een hoop. Verder heeft Gerry Weber hele nette kleding en die gaat ook vaak tot ongeveer 50. In Oss zit Ter Horst-van Geel. Zij hebben een hele ruime collectie, maar dat zot natuurlijk niet naast de deur. Promiss is opgegaan in Miss Etam. Ze hebben beloofd de kledingstijl mee te nemen, zij hadden namelijk veel colbertjes en nette rokken. Je zou bij een Miss Eyam kunnen kijken of dat inmiddels weer beschikbaar is.
Toevallig nu net een jurkje gekocht. Zou ook voor het werk netjes zijn . Let niet op mijn lelijke benen. Slippers zijn leuk maar moet er even aan wennen jurkje 20 euro bonprix. Voor eerst in jaren jurkje gekocht.
Ulla Popken vind ik over het algemeen niet zo mooi qua kleding. Maar goed, misschien hebben ze juist wel wat meer zakelijke kleding
La redoute ken ik niet, ga ik zeker kijken. C&A bedenk ik me nu ook dat ze een zakelijke lijn hebben. Heb van Paprika ook al wat jurkjes die voor werk goed kunnen. Maar ik bedoel echt meer broekpakken of iets met een colbertje oid.
Mango heeft toch tegenwoordig ook een lijn met plussize kleding? Ik weet natuurlijk niet welke maat je hebt, maar misschien zit daar wat bij. En verder wat er al genoemd is inderdaad. Ik weet ook niet wat jij onder plussize vindt vallen? Steps gaat tegenwoordig met heel wat kledingstukken ook tot maat 46. De een vind dat plussize en de ander niet, maar daarom noem ik die toch ook maar even.
Nee het gaat wel om echt plussize 48/50 zeg maar. Mango heb ik wel eens wat van gepast, maar zij maken kleding voor de niet zo rondborstige vrouw zeg maar Vind het wel hele mooie dingen idd.
Jammer dat van Mango niet goed zit bij je, stom dat ze dan geen rekening houden met grotere borsten Van die retro/vintage kleding is wel vaak gemaakt op vrouwen met rondingen, daar staan ook weleens dingen tussen die als zakelijk zouden kunnen. Alleen geen echte broekpakken. (En ja, zette Steps er maar even bij omdat hier op het forum weleens wordt gevraagd naar plussize of maatje meer en dan blijkt het om 40/42 ofzo te gaan )
Kijk eens bij topvintage of succubus.nl dat zijn wel vintage/retro kleding maar kunnen vaak prima als zakelijke dingen. Mooie rok gecombineerd met gewoon een h&m shirtje gaat prima. Ik deed dat altijd en droeg maar 48/50
Misschien eens bij de plussize collectie van zalando kijken? Ulla popken vind ik persoonlijk ook voor de wat oudere dames.
Jammer dat Mango je niet goed zit, zie daar vriendinnen in lopen en dat is best leuk. C&a? Hebben die misschien iets, of anders online bij Otto/Wehkamp eens kijken of ze daar wat colberts hebben? Steps heeft jasjes tot 46, maar dat is dus net te klein...
Topvintage had ik al gezien idd, mooie jurken! Ga ik zeker een keer iets kopen. Succubus ken ik niet, ga ik ook checken.+
Home page | Superwoman XXL Dit is ook een fijne site voor een maatje meer. Primark heeft trouwens ook maat 46/48/50 he. En die hebben ook chiquere blousjes e.d. Ook Miss Etam heeft dit. Zoeken Of M&S mode. Damesmode vanaf maat 40, ook grote maten | Online Shop MS Mode Niet overwegend chique, maar wel van alles wat. En tenminste betaalbaar.
Hier vind je misschien nog wat tips: Plussize & Fashion Archieven - Curvacious.nl | Persoonlijke feel good blog