wespen, ik kan wel janken van die mormels!

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

10 maanden per jaar kijk je er naar uit! Zomer! En dan is het zover en dan zit je tussen de wespen in!
    Ze verpesten gewoon heel mijn zomer!
    Ze kwamen af op de aquaplay, dat weggedaan. Komen ze nu af op het schelp zwembadje, dat net ook maar omgekiept toen ik de kans had maar dan komen die andere 100 wespen nog even kijken waar die schelp is. Hoop dat ze morgen wegblijven bij het andere zwembad maar vrees ervoor.
    Gisteren is mijn zoontje gestoken geweest. wesp was wel halfdood dus geen gif gekregen gelukkig. Als hij iets op de grond ziet liggen moet hij even porren, dat was dus gisteren gebeurd.

Heb al iemand gebeld voor dat nest te verwijderen maar hij moet weten waar dat nest is. Ik dacht dat hij wel zou gaan zoeken waar dat is :)
    Ik ben alleen met mijn zoontje dus ik kan niet opzoek gaan zonder bewust mijn manneke in gevaar te brengen. De buurvrouw heeft nergens last van terwijl die mormels toch echt hun kant opvliegen.

Bakjes gevuld met kruidnagels, ze vliegen er gewoon naartoe :(

Morgen komt mn vriend terug maar dat is pas tegen de avond. Dan maar op zoek gaan naar dat nest maar de dag is morgen waarschijnlijk tot 17u dus ook al helemaal verpest.

Ze komen rond half 11 en rond 16.30u word het weer rustiger.

Ik word er helemaal gek van!

Heb gelezen om een fake nest te kopen en op te hangen. Zal dat helpen en waar vind je dat?

En ik heb een wespenfobie. Zoontje leert dus een 50 tal vloekwoorden als we 5 min buiten zijn
    Of tja, ik schreeuw meestal ggaaaaa weegggggg stom rot mormel(s).
    Heb al tegen mn buurvrouw gezegd dat als ik schreeuw het niet tegen mijn zoontje is:)

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    1 tip: niet slaan naar wespen. Maar blazen!

Ze komen op zwart en felle kleurtjes af. Niet op wit!
    Misschien van lege limonade flesje wespenvallen maken.
    Maar als je echt een nest hebt (100 wespen) dan moet je dat juist niet doen.

Deel Deze Pagina