Nee hoor, ik doe niet alsof, maar ik ken de beste mannen allebei niet behalve uit de roddels en het nieuws. Ik ga alleen op basis daarvan mijn mening niet verkondigen.
Nou nou nou, een beetje minder mag ook wel zeg. OT: wat verschrikkelijk voor het meisje om zo je vader te verliezen. Ik hoop dat ze de dader(s) snel vinden en dat hij/zij streng gestraft wordt/worden.
Hij voelde zich bedreigd door (Marrokaanse) jongeren op straat, die zouden vinden dat hij de carrière van Badr Hari om zeep geholpen heeft, er is niet gezegd door Badr Hari zelf. Het zou kunnen dat hij er achter zit, maar het kan net zo goed iemand heel anders zijn. Het komt wel boven. Voor nu is er nog geen verdachte, dus niemand, inclusief jij, (en behalve de werkelijke dader(s)), weet hoe het werkelijk zit.
En voor hetzelfde geldt stelde hij zich vreselijk aan en huurde hij die bodyguards in om aandacht te krijgen en voelde hij zich helemaal niet bedreigd. Weet jij veel. Veel geschreeuw........
Ik vind het onvoorstelbaar dom om direct te stellen dat 1 en 1 twee is. Gelukkig zit jij niet bij de recherche. Als rijke zakenman bevindt je je al in een gevoelige positie. Geen idee hoeveel vijanden deze man had of waar hij zich evt mee bezig hield.
Een vechter en een moordenaar zijn wel even twee heel verschillende dingen. Tuurlijk kan hij het gedaan hebben, maar kom op, snel conclusies trekken heeft niemand wat aan, dat valt gewoon onder vuilspuierij.
Hij had een reisbureau/organisatie die hij een aantal jaar geleden heeft verkocht aan sundio groep. Daar heeft hij een aantal milj. Aan overgehouden. Als ik het zo hoor en lees geen fout type. Hij was volgensmij ook brvriend met die andere man die tikken had gehad die auto dealer die mee deed met kerels met een kleintje. Leek me ook geen onguur typ. Gewoon hardwerkende mensen die van het leven en jetsetwereldje genoten. Heel triest dat dit gebeurd is. Er gaan ook geruchten van een roofoverval. Die dingen gebeuren helaas ook.
Dat is die vieze boxer die zijn vrouwen ook boxt. Ik denk alleen niet dat hij hierachter zit. Ik schat zijn intelligentie niet hoog in maar wel hoger dan dit.
Nou ja, dit dus! Het zou wel oerdom zijn van Badr Hari áls hij hierachter zou zitten.... Want alle verdenkingen zijn per direct op hem gericht natuurlijk. Stress: niet om het één of ander, maar ik ben blij dat jij niet bij de recherche zit, of dat je rechter bent. Zou wat zijn op die manier!
Dom??? Lekkere gezellige forum lid ben je. Dom tja weetje niemand van ons was er bij? Wat de meeste weten is via de media. En hier ben je onschuldig tot het tegen deel bewezen kan worden. Iemand zo maar beschuldigen dat vind pas ( dom). Neem aan dat er bij de politie geen ( watjes werken) en de waarheid zeker wel boven water komt. Vind het heel erg voor het kleine meisje dat haar papa zo gevonden heeft trauma voor het leven. Dat vind ik pas echt sneu en erg.
Buren schijnen gezien te hebben dat de politie haar naar buiten heeft gedragen. Dat was 's ochtends, denk dat ze in bed lag toen hij 's avonds/'s nachts is vermoord. Vreselijk voor het meisje.
Ze heeft hem helaas gevonden en de buren zijn op haar geschreeuw afgekomen en hebben de politie gebeld. Moet vreselijk traumatisch voor dat meisje geweest zijn. Hoop echt dat ze goede hulp krijgt want zoiets vergeet je je leven niet meer. :x