Soort van TikTok

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Yeuu, 17 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Mijn dochter van 9 is graag creatief bezig en danst en zingt graag vooral voor zichzelf . Nu had ik een account op TikTok gemaakt, waar zij filmpjes op mocht maken. Met muziek en animaties erbij. Ze vond het geweldig, gewoon alleen het maken ervan. Ik keek altijd mee als ze dit deed, ze deed het nooit alleen.
    Vrienden of volgers hebben we op dat account niet. Het ging echt om het maken en terugkijken voor zichzelf.

Nu heeft TikTok het account verwijderd vanwege de leeftijdsgrens. Mijn dochter weet het nog niet... Maar haar hobby , korte filmpjes maken, playbacken, dansen en 100keer terugkijken is voorbij.

Nu ben ik op zoek naar een app met een soort zelfde functies. Dat ze zichzelf toch kan blijven filmen, muziek in haar filmpjes kan verwerken, plaatjes en tierelantijntjes erin en terug kijken. Geen volgers, vrienden, chatfuncties enz. Maar gewoon het maken van die korte filmpjes op zo'n simpele manier als bij TikTok. Wie heeft een tip?

2. Kenzi

Kenzi Actief lid

22 mei 2014
    205
    29
    28
    NULL
    NULL
    Misschien Zoomerang. Lastig dat ze verwijderd is, hier ook wel overkomen maar iedere keer toch weer een account aangemaakt.

3. MissXray

MissXray Niet meer actief

Hier ook zoomerang. Dochter heeft geen betaald account en ziet dus ook geen filmpjes voorbij komen, maar ze sturen ze naar elkaar via whatsapp.

Deel Deze Pagina