hai dames, In mijn blije doos had ik van die proef zakjes nutrilon 2 zitten. Kan ik die ergens kopen?
nee die zijn niet te koop. Misschien zijn er mensen die ze niet gebruiken die ze op kunnen sturen? Ik had er toen een hele berg op de 9 maanden beurs gekregen (echt 30 ofzo) en ik vond het wel handig om te gebruiken als ik weg ging.
welke winkel dan ? en ik bedoel echt de zakjes die je aan t water toevoegt, niet van die kant en klare dreumesmelk ofzo
Nee het zijn echt pakjes van 200ml nr2 melk. Ik gebruikte ze ook vaak als ik wegging, ideaal. Groetjes Kim
@kim dat is dus kant en klare melk.. ik zoek de zakjes met alleen t poeder erin. @debby ja ik nam idd altijd zo een bakje mee. Ik heb zo een bakje waarin je 3 voedingen kan doen, maar aangezien ik er tegenwoordig eigenlijk maar 1 modig heb is het qua ruimte handiger om gewoon zo een zakje te hebben. t is een beetje een luxe probleem Maak me er voor de rest ook niet druk over ofzo, dacht alleen misschien weet iemand ze te vinden Alvast bedankt
wou hetzelfde schrijven die gebruik ik ook meestal. maar toevallig heb ik vn die zakjes die gebruik ik ook soms
Zoals ik zei, ik heb idd van die bakjes, maar de zakjes vind ik eigenlijk makkelijker...vandaar de vraag Maar bedankt allemaal