Zakken jullie zwangerschapsbroeken ook zo af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annet73, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Drie van de vijf broeken moet ik om de paar minuten opheisen omdat ze afzakken.....Zoooo irritant :x
    Een maatje kleiner kopen was geen optie, daar kwam ik met geen mogelijkheid in.
    Met passen let ik zo goed mogelijk op of de broeken wel echt lekker zitten; ik rek en strek, buk en spring, meestal gaat het goed. De 'ellende' begint pas als je ze een half uur draagt (langer passen in misschien een optie ;)

Het aantrekelastiek biedt ook geen uitkomst, die zit immers onder je buik dus als je die strakker aantrekt is het afzakprobleem niet verholpen.

Misschien zijn er tips waar ik op moet letten bij het kopen van een nieuwe broek?
    (Het merk doet er niet toe ben ik wel achter, de ene broek van de H&M zit heerlijk, de ander wordt na een tijdje dragen een 'bouwvakkersbroek'. )

2. Lynn1980babyboy

Lynn1980babyboy Actief lid

14 jul 2007
    113
    0
    0
    comm. medew. + danseres
    Heemskerk
    Hee,

ik ken het, ik loop continu te hijsen aan mijn broeken.... ben het echt zat.
    Als ik niet per se weg hoef trek ik lekker een joggingbroek aan thuis. Deze blijven wonder boven wonder gewoon zitten.... :D
    Maar als het goed is kan ik er ieder moment vanaf zijn...... ;) ;) ;)

Groetjes,
    Lynn

3. marsja

marsja Actief lid

26 mrt 2007
    114
    0
    0
    Ik heb 1 broek die lekker blijft zitten en de rest is hopeloos. Toen ik 10 jaar geleden zwanger was zaten de broeken met buikband veel hoger. Zelfs aan het einde van de zwangerschap zat hij nog echt boven mijn buik. Nu vallen de meeste gewoon net te laag.

Met een buikband eroverheen zitten ze wel wat strakker.

Marsja

4. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi Hoi, hier ook een ophijsster!
    Wordt er doodmoe van!
    Heb vaak het idee dat het kruis op mijn knieen hangt!
    Idd mijn gewone joggingbroek (geen positie)
    die blijft gewoon halverwege buikje hangen.
    Ach nog ff

5. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Ik ben bij sommige broeken ook steeds aan het ophijsen, bij andere wat minder. Gisteren nog bij de kassa van de supermakrt. En het maakt dan echt niet uit hoe strak het elastiek zit....
    Bekend probleem dus.....

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik heb er een die ik constant moet hijsen, die had ik zelf gekocht en zat toen fantastisch. Ik heb er ook een paar gekregen van een vriendin, en die zitten allemaal hoger en dus prima :)

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik blijf ook hijsen. Heel irritant, vooral als je je handen vol hebt en even niet kan hijsen..

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik heb 5 spijkerbroeken van noppies..en er is er maar 1 die het doet..
    daar heb ik elastiek in de band laten zetten, jeweetwel de buik band die aan je broek vast zit..en dat helpt echt! ;)

9. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik heb er ook last van, erg frustie, koop je ( dure) broeken en dan zitten ze na een uurtje al niet meer lekker.

Op het moment draag ik veel rokjes met een lekkere dikke majo ( hoe schrijf je dat) er onder. En i.d. de broeken met een hoge buikband ( net onder je borsten) zitten wel goed.

Hier ook het liefste met een jogging broek!

10. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja hier nog een! Alle broeken doen het tot nu toe (heb 4 zwangerschapsbroeken gekocht). Hoop steeds maar dat het minder erg wordt als ik verder ben in de zwangerschap...Een gewone broek is echter ook geen optie meer!

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    vreselijk! zelfs tijdens het lopen zakken ze me van me kont af! en die band hangt vaker onder mijn buik dan dat ie er overheen zit. ik zal alleen nog een tijdje moeten wachten tot ik mijn eigen broekenw eer aan kan, ben meer dan gemiddeld aangekomen ;)

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    geen last van in al mijn broeken zitten een elastiek met een knoopsgat en een knoopje zodat ik ze aan kan trekken als het nodgi is zodat ze niet kunnen afzakken

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    jep, hier nog eentje. Ik heb nog maar 1 broek maar die heb ik zo erg aangesnoert met het elastiek dat binnen zit dat er geen model meer te bekennen is..
    Dacht al dat het aan mij lag.

14. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hahaha ja hier ook eentje die lekker mee doet met hijsen.
    Gek wordt je ervan.
    Heb idd 1 of 2 broeken die echt goed/lekker blijven zitten.
    Maar ja kan moeilijk hele weken in dezelde blijven lopen.
    Ik doe er idd ook een buikband omheen dan blijven ze toch net weer ietsjes beter zitten.
    En trek thuis idd ook gewoon wat lekker makelijks aan maar ja je moet wel eens weg.

Hier gelukkig nog maar heel even hijsen.

Succes ermee, weet niet hoe lang je nog moet?

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dat had ik ook steeds. Lijkt wel alsof ze geen goed passende broeken kunnen maken. Of het knelde helemaal bij mijn heupen en daarboven flubberde alles naar beneden. Ik had ook een zwarte elastische broek die heel goed zat, maar daar zat zo'n miezerige rits in, die af en toe spontaan opensprong. Kwam je dan achteraf achter dat ze zo rond liep :oops: .

16. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik heb aan mijn broeken een extra stuk boordband gezet, nu komen ze boven de buik uit. Zit heerlijk warm en zit comfortabel. Het aanzetten was echt een fluitje van een cent. Het bordband koop je bij een stoffen zaak, of gewoon op de markt.

succes,
    Mayke

17. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou hier ook afzakkende broeken! Ben soms net halverwege de winkel en dan sta ik weer te hijsen om die broek weer normaal te krijgen.

Ook het elastiek aan de bovenkant gaat heel erg 'gapen' lijkt ook zo dom, vooral als je er een band omheen hebt.
    Mensen zullen wel denken wat heeft zij zich slecht aangekleed, alles 'hobbelt en bobbelt' en ook nog dat getrek aan je broek..

Heerlijk die zwangerschapskleding!

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb helemaal geen problemen met mijn broeken! Ik heb die met zo'n grote band aan de bovenkant en ze zitten allemaal even lekker....
    Toen ik begon met ze te dragen (16 weken) was het even iets lastiger, maar inderdaad het elastiek aantrekken en het zat goed.
    Hoe kunnen die broeken met van die grote buikstukken nu afzakken vraag ik me af? (of heb ik gewoon het goede model voor die broeken ;))

19. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Die met die buikstukken zakken niet af bij mij, wel de 'gewone' modellen.

20. daddys princess

daddys princess Actief lid

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    oh ja dat ken ik en het was ook nog maat xs dus kan niet kleiner :S en het ziet er ook stom uit dat je elke minuut je broek ophijst dus draag ik deze laatste weken maar de trainingsbroeken van mijn vriend =)

Deel Deze Pagina