Zakken jullie zwangerschapsbroeken ook zo af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annet73, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb alleen maar broeken met van die buikstukken, de rest zit inderdaad niet lekker dus die heb ik ook niet gekocht.

2. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Wat hier het beste zit zijn die broeken die doorlopen tot in je taille, dus zonder elastische banden of zo. Heb 1 underbelly, die zakt het ergste af van allemaal. Na 1 stap al een bouwvakkersdecollete. Dus geen spijkerbroeken hier, want die hebben allemaal of losse banden of zijn underbelly. Nog max 8 weekjes, dan mag ik weer een spijkerbroek aan, JOEPIE!

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb er eigenlijk geen last van, ik heb die van mij van de h&m zitten goed!

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Mijn schoonmoeder heeft aan zo'n underbelly van mamalicious een tailleband gemaakt! Zit heerlijk en geen bouwvakkersdecollete! :D

5. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Haha, leuk om te lezen dat de meeste van jullie hetzelfde probleem hebben!
    Ik zal eens opletten als ik op straat loop, haha ;)

Ik heb het trouwens ook met broeken met een hoge band, helaas. Ik heb geen broeken met lage band, dacht dat ik daarmee in het vervolg dit probleempje kon voorkomen.....niet dus.

6. Ellis

Ellis Lid

16 feb 2007
    63
    0
    0
    Lanaken, Belgie
    Toevallig liep ik vandaag nog te verkondigen dat ik zooooo blij ben als ik weer normale kleren aan kan (eeeuh, voor zover die nog passen :oops: )! Ben het helemaal zat!
    De meeste broeken zakken inderdaad af! Hijsen maar! Ziet zo lekker charmant uit ook.
    En de broeken die ik vroeger in mijn zwangerschap kocht zakten eerst af en naarmate mijn buik groter werd begonnen ze onderaan de naad (onder het buikstuk zeg maar) te knellen als ik ging zitten.
    Ik heb nu nog 1 spijkerbroek die lekker zit en verder een joggingbroek, maar ja, die doe je ook niet echt aan als je weggaat.
    Van mij mag de beeb gauw komen! :D
    Succes jullie met de broekperikelen!

xxxEllis

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hihi! Ja ook hier loop ik vaak te hijsen.... Heb 2 spijkerbroeken van Vida Vita, toch geen goedkoop merk, en ze zitten ook wel lekker hoor. Maar bij voorkeur als ik met tassen, kinderwagen en kind over straat loop, beginnen me die dingen toch af te zakken! Heel charmant...
    Mijn oplossing: jurken! Heb net 2 van die wollen jurken gekocht, ze zitten heerlijk, zakken niet af en het schijnt ook nog eens helemaal hip te zijn. Ik krijg er ook veel complimentjes over. Dus misschien een tip?

8. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ja! Heel irritant. Ik heb er eigenlijk maar 1 (spijkerbroek van Noppies) die echt goed zit. Verder twee 'nette' broeken mét elastische buikband die voortdurend afzakken, van Prenatal geloof ik. Ik heb nog zo'n zelfde soort broek van Invorm die redelijk blijft zitten. Mijn ervaring is dus dat het ene of het andere merk veel scheelt. En dan heb ik nog een 'casual' broek van Etam die sinds een paar weken ook redelijk zit. Maar omdat het een tweedehandsje is is daarvan het elastiek al behoorlijk uitgelubberd. En mijn joggingbroek zakt sinds een paar weken ook al af. :( Al met al zal ik blij zijn als ik weer normale kleren aan kan... als ik niet meer in mijn oude kleding pas, trakteer ik mezelf in het voorjaar gewoon op een nieuwe garderobe. ;)

9. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    @ Mamasu; Da's inderdaad een leuke tip.....gewoon een jurk dragen! Nog hip ook dames!

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ook hier het probleem. Echt een drama.

Had 2 (zomer) linnen broeken van de prenatal die het niet hadden. De rest is echt een drama. Ik word er constant mee gepest door manlief.. :)

Zal eens kijken naar een broek met zo'n hoge buikband. Wie weet werkt dat wel.

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kheb er 3 en alle 3 met een buikband eraan, en het elastiek aangetrokken, en daaroverheen een strak shirtje met een buikband maatje s...staat heel leuk, zit heel lekker geen geklooi met afzakkende broeken...

succes

12. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik heb bij mezelf gemerkt dat als ik n broek aanheb met een halve band dan zakt ie zo af.
    maar heb ik er een met een hoge band die tot over buik zit dan gaat t goed....
    ik heb alleen met een 3kwart spijkerbroek dat als ik geen riem omdoe dat heel de broek afzakt.maar kwam er pas achter dat er een riem omheen kan bij die.
    maar heb een spijkerbroek met een halve band en die band zakt continu van mn buik af en heb ik n blote buik.dus die heb ik nooit meer aan haast.
    als ik thuis ben loop ik zoiezo t liefst in mn joggingbroek.ik heb er 2 van prenatal.zijn dus echte positie broeken maar daar zit geen echte band aan.ze zitten gewoon hoger.met touwtjes die je strikt.maar die kun je erna ook gewoon nog aan.
    niemand die ziet dat t positiebroeken zijn....zitten soepel en echt comfortabel.ik heb een donkergrijze en lichte.de donkergrijze trek ik de laatste tijd ook aan naar mn werk.misschien minder netjes (werk in n supermarkt)maar ach...moet nog 6 wk werken dus vindt t wel best...
    heb ook zo'n linnen broek n witte van miss etam en die heeft ook een hele hoge band.maar omdat t linnen is gaat ie zo wijd zitten na een uurtje ofzo...das ook niet echt lekker....
    maar dat heb ik ermee geleerd....let op of t een hele band is(dus over heel je buik tot de rand van je bh) en of je er een riem om heen kan doen dan zakt t ook minder....

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ook die joggingbroeken van de Prenatal, nu zitten mijn meeste andere positiebroeken nog wel lekker, maar de laatste weken heb ik denk ik ook alleen die joggingbroeken nog maar aan.
    Ik had een spijkerbroek die geen stretch was en dat gaat onderin dus knellen als je buik te groot wordt. Nu heb ik een spijkerbroek die meerekt, dus dat zit nog lekker.
    En ik heb dus alleen maar broeken met buikstukken tot net onder je bh en die zakken echt niet af.

Dat van die jurken is wel een goed idee, maar ze zien me al aankomen op m'n werk ;) (werk in de logistiek, niet echt gepast...)

14. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Geen last van. Heb gewoon mijn eigen maat in zwangerschapsbroeken gekocht en ze zitten gewoon normaal net als een gewone broek. Behalve dat het stukje bij je buik natuurlijk mee rekt.

15. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ja idd die broeken met dat stuk tot onder je bh zijn t fijnst.....die zitten een stuk hoger.
    lekker he die joggingbroeken van prenatal.
    je ziet niet dat t positiebroeken zijn dus na je zwangerschap kun je er nog wel even in blijven lopen.zonder dat alles afzakt omdat je buik minder is.hij vormt zich toch wel mee.

16. miemel

miemel Lid

27 aug 2007
    7
    0
    0
    Ja hier hetzelfde. De eerste tijd bleven de broeken goed zitten, maar nu ben ik continu aan het trekken aan mijn broek. Heel irritant.....

17. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik heb 2 spijkerbroeken met een underbelly band die zitten perfect een riem om en klaar.Ik heb er ook 1 van noppies met een hoge buikband.Wat een verschrikkking zijn die dingen.De broek zelf blijft wel goed zitten alleen de band die zakt steeds naar beneden.
    Ik draag nu maar veel rokjes/jurkjes en thuis een joggingbroek.

groetjes sarita

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind het ook een ramp, heb er geen die echt goed blijft zitten. Ik trek vaak de stof bij mijn bovenbenen naar boven bij zitten en lopen. Dan houd ik mijn benen tegen elkaar en dan gaat het wel.

Met buikband vind ik helemaal erg, wil je de boel even snel ophijsen kan je het hele zaakje eerst weer netjes doen...

19. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    de broeken met een hoge buikband en een riem om zitten prima! Geen last van gehijs.

20. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Helaas hier ook afzakkende spijkerbroeken ondanks de buikband die er aan vast zit. Ik draag daarom een riem onder mijn buik over mijn heupen. Helpt tot nu toe heel goed, maar ik weet niet of dat nog gaat lukken als het kindje gaat indalen bijvoorbeeld. Het lijkt mij dat mijn buik dan ook naar beneden "zakt"...... We zullen zien !

Groetjes

Deel Deze Pagina