Zakken jullie zwangerschapsbroeken ook zo af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annet73, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik heb ook een zwangerschapsbroek met hoge band. Ik kon echt niet meer in mijn gewone broeken. De broek zit heerlijk alleen af en toe ff opheisen als ik aan het wandelen ben, maar hier thuis weinig last van. :D

2. Writer

Writer Niet meer actief

wow zo herbare probleem ,ik word soms ook gek van , heb een spijkerbroek die zit lekker allen beetje strak aan me dijnen :rolleyes: mar ben ook constant bezig ophoog trekken soms in de winkel enzo echt geen mooie gezicht :x

3. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ik gebruik twee veiligheidsspelden links en rechts in mijn taille. Werkt perfect!

4. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Hier ook last van afzakkende broeken: niet alleen nu, maar herken het ook van mn 1e zwangerschap... De broeken zonder hoge buikband vind ik sowieso niet lekker zitten dus hier alleen met hoge buikband, maar dan nog... Die tip over jurken vond ik een hele goede. Binnenkort moet ik ook weer even shoppen en dan lijkt me zo'n jurk ook wel erg leuk en fijn. Waar hebben ze tegenwoordig leuke jurken hangen?

5. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Heb 2 spijkerbroeken met een band waar dus geen riem om kan, die de hele tijd afzakken. Doe er ook een buikband maatje S bij om, maar ook dat helpt niet. Super irritant! Ik heb nu vaak de broeken aan die gewoon erg hoog zijn en helemaal over de buik passen.

6. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    hmm erg herkenbaar, terwijl een normale broek echt niet meer pas. Dacht dat het er aan lag dat m'n buik nog niet super groot is.. niet dus zo te lezen.

Ik heb 1 broek van h& m waar een riem om heen kan en dat is ook de enige die blijft zitten...
    De rest blijvt wat beter zitten met een strakkere buikband er om heen. Dan hijs ik maar 1x per half uur ipv iedere 10 min...

Deel Deze Pagina