Ik heb nu sinds 2 weken een zeer schurend gevoel aan de onderkant van mijn bekken. Ik vind het moeilijk te omschrijven, net alsof er steentjes schuren tegen het bekken aan, het doet soms erg pijn en moet dan even stoppen met de dingen die ik aan het doen was. Ik kan me herinneren dat ik dit ook had bij mijn eerste zwangerschap maar toen alleen op het einde 40/41 weken. Het hoofdje ligt nu al naar beneden. Maar dit kan toch niet al zijn ingedaald? Ik ben verleden week bij de vK geweest en toen was dit nog niet het geval. Ik had het vanmiddag zo hevig dat het leek of de baby eruit kwam ( onmogelijk natuurlijk maar wel erg pijnlijk) Bedankt alvast!
hoihoi, Klachten die je bij de eerste aan het einde van de zwangerscahp had kunnen bij een tweede,derder enz zwangerschap veel eerder voorkomen dit komt doordat je lichaam het allemaal al eens mee heeft gemaakt en niet meer zo heel strak in het pak zit. Het kan wel zijn dat het hoofdje is,met dit termjin zakken ze vaak even in het bekken en wippen er vervolgens weer uit. Eventueel zou je met een fysio kunnen overleggen of dit met je bekken te maken kan hebben. Hoop dat je niet al te veel last van blijft houden! Groetjes imke