Nou ik vind dat je buik erg gezakt is. Maar volgens mij zegt dit helemaal niets over een naderende bevalling. Ik zie dat wij even ver zijn. Mijn buik is de laatste dagen ook erg aant zakken. Ik word na het weekend ingeleid. Hoop ergens dat ie toch nog eerder komt, een baby op afspraak krijgen is toch wel een beetje raar. Heb het ook eerder gehad. En ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn lichaam het zelf zou doen. Kan me voorstellen dat je ook graag een beetje een verassingseffect wil hebben haha.
Zo jouw buik is een behoorlijk stuk gezakt!! Ik hoop voor je dat het een goed voorteken is, en je spoedig mag gaan bevallen!!
Aan je foto's te zien is je buik weer behoorlijk gezakt! Spannend! Hier ligt ons kindje ook al ingedaald met zn hoofdje tussen mijn bekken.En ook is mijn buik al een beetje aan het zakken.
En dan zeggen mensen dat mijn buik aan het zakken is haha, die van jou is echt gigantisch gezakt!!! Ben benieuwd, hoop dat de bevalling zich vanzelf aandient zodat het toch een verrassing is!
Haha ja maar ik dacht een tijdje geleden dat mijn buik gezakt was en dat was hij ook wel maar nu helemaal hihi. Straks hangt ie op mijn knieen