bloeding tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovieyou, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Wie heeft er wel eens bloed verloren, precies op de tijd dat je ongesteld had moeten worden, maar dan anders?

2. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en gistermiddag zag ik wat rood bij het afvegen. En ook vandaag bij het plassen zag ik dat mijn urine wat rood gekleurd is. Ik verlies geen bloed zoals bij een menstruatie (dat het blijft lopen zeg maar) en het is echt minimaal, maar toch maak ik me een beetje zorgen. Vanmorgen deed ik weer een zw.test en die was nog donkerder dan gisteren, dus da's dan weer positief!

Maar wat is jouw verhaal? Al zwanger of denk je dat je zwanger bent!!!

3. lovieyou

De reden waarom ik dit vraag, is omdat ik zelf van een tweeling ben en de ander is afgekomen. Nu slik ik de pil niet, geklust tijdens vruchtbare dagen. 18 dec moest ik ongi worden, kreeg wat oud bloed (niet gewend) maandag, dinsdag, woensdag veel donker rood bloed en 's maandags echt hevige krampen daarna geen krampen meer gehad en dat heb ik normala wel.. Vanaf donderdag middag tot vandaag (zondag) oud bruin bloedverlies heeeeeel weinig. Nu vraag ik me af of iemand dit gehad heeft.. En of het ook een tweeling kon zijn waarvan 1 is afgekomen.

Ik sta op met misselijkheid en ik ga er mee slapen. Ben dood en dood moe.. Heb bloedsmaak af en toe in me mond. Vaker trek. Diarree en knallende hoofdpijn. Geborrel in m'n buik en af en toe een menstruatiekrampje..

Wat denken jullie? Behalve dat ik gewoon even moet testen. En voor wie is het herkenbaar?

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Eerste 12 weken heb ik iedere dag licht bloedverlies gehad en dus idd zwanger en een gezond kindje gekregen.

5. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Lovieyou: al getest?

Daantje2011: weet je ook waardoor je zolang hebt gebloed? Had je rood of bruin bloed?

6. susy26

susy26 Niet meer actief

ik heb vandaag een echo gehad, en daar zagen ze naast het vruchtje wat bloed zitten, dat kan vd inesteling zijn, en als ik dan wat bloed zou afvegen, dan is dat geen paniek, maar dat is 'oud' bloed.

7. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Susy26: wat fijn dat de echo goed was! mijn vk had ik ook gemaild en die zei dat het geen kwaad kon, maar toch maak je je stiekem toch een beetje druk. Straks zet het door en is het wel mis. Maar goed, niet te veel aan denken!

8. lovieyou

ja heb getest maar hartstikke negatief. wel was het bloed vanaf maandag tot woensdag ochtend weg.. en nu bloed ik weer hevig, zonder enige krampen voel helemaal niks. gek he..

Deel Deze Pagina