Zakloze stofzuiger; hulp gevraagd!

Discussion in 'De lounge' started by NoukjeTygo, Jan 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

Apr 25, 2012
    911
    335
    63
    Female
    Ik heb een bosch relaxx animal of zoiets. Zonder zak en ik vind hem geweldig! Er zit een speciaal opzetstuk bij voor haren en dergelijke. Het legen is ook geen probleem. Ook fijn: hij is superstil.

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,748
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    wij hebben laatst een zakloze stofzuiger gekocht bij de blokker... de white shark voor 50 euro... en ik vind hem ideaal!!! met 1 klik op knop gaat klep open zodat de troep gelijk eruit valt en ook is deze filter makkelijk schoon te maken.. ik ben er dus super blij mee!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier ene morphy richards.
    Niet een enorm bekend merk.. Maar deze kochten we 5 jaar geleden en toen was de keuze nog heel beperkt.
    Het was of dit.. Of dyson en die vind ik wel echt prijzig.

Nu 5 jaar later nog steeds erg gelukkig.
    We hebben wel een Hepa-filter en die moet je af en toe uitwassen of vervangen. (Wij soppen hem gewoon uit en er zitten er standaard 2 in de doos dus 1 in een sopje en dan de andere in de stofzuiger. Maar geloof dat we hem misschien 1x per jaar verwisselen en hebben nooit een nieuwe gekocht)

Er zaten ook erg veel accessoires bij..
    Lange slang zodat je de trap makkelijk kunt doen en ook een gewone slang zodat je niet altijd met dat lange ding sleept.
    En wat ik erg fijn vond: een lange stofzuigerstang dus gewoon rechtop stofzuigen!
    Speciale tapijtborstel en een kleine variant daarvan voor je bank, kleding en volgens de doos ook voor je gordijnen. (Dat laatste zou ik niet weten.. Lamellen stofzuig ik nooit :D )

Laatst mopperde ik tegen manlief dat het ding er niks meer van bakte... En dat we misschien eens moesten kijken naar wat nieuws.
    Maar filter vervangen deed wonderen.. *oops vergeten*

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Mijn advies: gewoon NIET doen! koop er 1 met zak. Wij hebben een dyson gehad zoog voor geen meter een goedkopere zakloze dirt devil zoog na een tijde ook vóór geen meter. probleem is dat de filter verstopt raakt, tuurlijk dat kan je schoon schrobben (is pokke werk) en dan kan je 24 uur niet zuigen. en dat schoonmakn moetna elke beurt om een beetje resultaat te krijgen.
    Conclusie koop er gewoon een met zak.
    Tip bij de action hebben ze vóór alle bekende merken namaak zakken.kosten maar 1,80 perpak.
    heb nu een miele en ze passen perfect.

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dit is echt de 1e keer dat ik dat hoor over een dyson! Ik vind het echt een top stofzuiger!
    Hier ook een dyson maar met het verdelen van de spullen heeft mijn ex die meegenomen.
    Nu een dirt devil maar helaas na 5mnd zuigt ie bijna niet meer,hij is nu terug naar de fabrikant,ben benieuwd hoe ze het oplossen.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Jeetje...ik ben een van de weinig die wel positief. En dat terwijl ik er eigenlijk niet aan wilde, maar mijn man er gewoon 1 bestelde toen de andere kapot was. De Philips Marathon die wij wij hebben zuigt als een malle en het stof blijft in dat reservoir en je kiept het er zo uit.

8. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Ligt er ook aan hoe lang je hem hebt..eerste tijd gaat nog wel daarna wordt het steeds erger.

9. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Mijn zakloze Philips zuigt al 2 jaar probleemloos. Zuigt nog net zo goed als dat hij nieuw was. Na hiervoor altijd met zak gehad te hebben, wil ik nooit meer terug. Ben erg blij met mijn zakloze stofzuiger.. Stof komt gewoon in een grote opvangbak, die leeg ik in de kliko. Ja, het stoft soms een beetje, maar heb nog nooit last gehad met 'rondvliegend' stof hoor..

10. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ook hier komt er nooit geen zakloze stofzuiger meer in!!

Toen wij nog een hond hadden was het al waardeloos!! Maar zo raar vond ik dat nog niet, die filters raken natuurlijk zo vol met al die haren en aangezien ik daar nooit zo bij stil stond en alleen de bak leegte, vond ik het niet zo heel vreemd dat dat ding binnne een half jaar stuk was!
    Toen wij dierenloos waren had ik net een nieuwe zonder zak gekocht (vond de zakken ook altijd duur) en deze ben ik wel goed gaan onderhouden... maar nee ook deze ging niet lang mee!!!
    Nu heb ik al 4 jaar een philips stofzuiger met zak en deze heeft de opvang (voor bijna een jaar) van de hond van mijn moeder overleeft, de verbouwing (met een hoop puin) en 2 kinderen en hij werkt nog steeds als een tierelier!!
    En idd de zakken haal ik bij de action, dus ook dat is betaalbaar geworden.

Share This Page