Heeft iemand hier ervaring met het weer daar in die tijd? Ik ben zo bang dat het net te koud is voor een strandvakantie
Hier ook al paar x naar zitten kijken. Wij hebben de gok niet durven nemen.. zijn naar Kos en Rhodos geweest.
Wij waren er in september en toen merkte je dat het savonds echt frisser werd. Zwembaden daardoor ook wat koeler. Ik zou het zelf in oktober te fris vinden, overdag zal qua temperatuur met beetje mazzel nog gaan maar echt zwem weer nee.
Ik ben er 10 jaar geleden in de herfstvakantie geweest. Het was heel mooi weer. Elke dag zon en rond de 26/28 graden. Het zeewater was lekker. 's Avonds moet je wel een vestje aan. Het is wel te merken dat het hoogseizoen voorbij was. Heel veel hotels en restaurants op de toeristische plekken waren al dicht of aan het opruimen. De populaire stranden (dichtbij de strip) lagen er niet zo fraai bij. Toch hebben we een top vakantie gehad! De rust vonden wij eigenlijk heel fijn. We hebben een auto gehuurd en hebben veel moois gezien. Het is een prachtig eiland! We willen graag nog keer terug met onze kinderen. En dan wordt het weer in oktober.
Wij zijn een keer eind mei geweest. Ik vond het nog te koud en geen zon vakantie. Maar het eiland zelf is super mooi en de moeite waard
Wij waren er begin oktober. We hebben wel aan het strand gelegen, maar het waaide ook wel behoorlijk. Nu was dat voor ons prima, maar als je echt elke dag aan het strand wil liggen niet ideaal denk ik. Ik ben ook eens eind september op Rhodos geweest en daar was het wel echt strandweer!
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het best lastig om de bestemming te kiezen. We hoeven niet alleen maar op het strand te liggen maar lekker in korte broek lopen zonder jas zou wel fijn zijn. Iemand ideeën voor een andere vrij zon zekere bestemming binnen maximaal 5 uur vliegen?
Zakynthos is erg mooi maar oktober kan al frisjes zijn. Ook is er al een heleboel dicht qua winkels, restaurants en hotels. Een andere leuke bestemming waar het in oktober zeker heerlijk weer is is Cyprus bijvoorbeeld of Madeira.
Ja heel mooi. Ben er 2 jaar geleden geweest in de 2e week oktober. Tussen de 25-30 graden gehad. Mooi eiland, leuke dingen te zien en mooi weer