Zakynthos

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Mamavandrie1983, Jul 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavandrie1983

Mamavandrie1983 Nieuw lid

Jul 16, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij willen volgend jaar graag op vakantie gaan met onze drie kinderen. Volgend jaar mei zijn ze 3 en bijna 1,5. Nu is mijn vraag zijn hier moeders die ervaring hebben met vliegen, is het te doen met kleintjes?

En wij zitten te denken aan Zakynthos, ook iemand ervaring mee??? Of heeft iemand een andere tip? We zaten ook te denken aan Menorca, Turkije of Corfu. En heeft iemand dan ook nog een tip voor een hotel. Wij zitten nu te denken aan kidsworld bestemmingen. Zijn die leuk??

Ik hoop reacties te krijgen.

groetjes

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Zakynthos is prachtig! En niet al te ver vliegen.....in 2.5 uur ben je er! Wij zaten 2 jaar geleden in hotel Galaxy van Arke/KidsWorld. Een echte aanrader!
    Zakynthos is echt enorm groen en mooi.

Vliegen met kids is zo lastig als je het jezelf maakt, lijkt me....Wij hebben altijd gevlogen met de meiden, vanaf dat ze 6 maanden waren.

als je nog meer wilt weten, vraag gerust (eventueel via PB)

3. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

Feb 8, 2011
    501
    0
    0
    Als je zelf rustig blijft tijdens de vliegreis zijn je kids vaak ook in een goed humeur, dus niet gaan stressen...!
    Wij zijn vorig jaar met onze 2 kids naar Curacao geweest ( van 6 en 1 jaar )
    Dat was 9 uren vliegen. Ging helemaal prima, al was dat wel een lange zit, ook voor ons!
    Met de oudste zijn we toen hij 3 was naar Kreta geweest.(4,5 uur geloof ik)
    En ook nog eens naar Cyprus toen de jongste 11 maand was.
    En er zitten vast meer kinderen in het vliegtuig, mensen die daar niet tegen kunnen huren maar een privejet!!! Dus ik zeg doen!

4. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    Zakynthos is echt een aanrader!! Jaren geleden zijn mijn man en ik er 3 weken geweest. Op het reisbureau vonden ze het niet verstandig om 3 weken naar een klein eiland te gaan. Maar geen moment spijt gehad! Juist door 3 weken op een kleiner eiland te zitten leer je alles veel beter kennen. Ik had het gevoel dat ik er woonde!!
    De hoofdstad is ook erg mooi om een keer naar toe te gaan!

Met kinderen naar Zakynthos heb ik geen ervaring, maar dat moet ook goed gaan!

5. Wij zijn 2 jaar geleden naar Zakynthos geweest (2 weken); Jelle was toen 1 jaar en 8 maanden. We houden niet zo van hotels en grootschalig toerisme, dus zaten juist wat meer achteraf in een appartementencomplexje. En dat ging hardstikke goed, Zakynthos is ook erg mooi.

Dus zeker als je een kindvriendelijk hotel vindt is het een aanrader, Zakynthos. Wij hebben ook wel een auto gehuurd om het eiland wat te verkennen. Mooi hoor, en omdat het eiland niet zo heel groot is kan je in korte tijd ook al veel zien. Ik vond het erg leuk.

6. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    hoi eveline, in welk appartementencomplex zaten jullie?
    wij willen liever niet in een al te groot all inclusive hoetel maar een leuk appartementen complexje met zwembad..!

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind alle ionische eilanden prachtig en ideaal met kinderen...

Zakynthos is wel een stúk commercieler geworden jammer genoeg de laatste 5/6 jaar, maar oke, het blijft een mooi eiland :) met een heerlijk strand en heerlijke/mooie zee :)

Corfu vind ik ook de moeite waard.

Op Zakynthos zaten we járen terug in Romantica - in Agios Sostis. Jammer genoeg is die tegenwoordig niet meer te boeken. De laatste keer (toen onze oudste 11 maanden was) zaten wij in een appartementen complex gelijk aan de hoofdstraat (naam? ik weet het niet meer) .
    We gingen echter graag eten bij Bougainvillea. Ontzettend aardige mensen, een mooi complex, opgezet rond het zwembad. En het eten was dus heerlijk... Het lag denk ik zo'n 50/100 meter van het strand, heerlijk rustig.

8. LittleWish

Mar 10, 2008
    78
    0
    0
    Lelystad
    Wij gaan in augustus naar Zakynthos met z'n 3tjes :D
    Onze eerste vliegvakantie ooit!
    Ik heb nog nooit gevlogen, mijn vriend ook niet en de kleine (ofcourse) ook niet, we vinden het heel erg spannend, maar hebben er heel erg veel zin in!! Weet niet hoe ik zal reageren en al helemaal niet hoe de kleine zal doen haha Ik ben hem wel al aan het voorbereiden, door boekjes te lezen van nijntje die gaat vliegen en lisa's eerste vliegreis etc

Wij verblijven dan in hotel Bitzaro grande, heb goede reviews erover gelezen, zijn wel veel engelsen, maar goed ben benieuwd. Het ziet er iig mooi uit.

We willen ook een auto gaan huren om de rest van het eiland te verkennen.

Heb er zo'n zin!! Nog een paar weekjes :D

9. Felicee

Felicee Bekend lid

Oct 8, 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook op Zakynthos geweest (zonder kids), erg mooi en ook ideaal voor kinderen. We zaten ook in Agios Sostis. Laganas is drukker en veel Engelsen.
    We hebben twee jaar geleden met onze dochter (11 maanden) gevlogen naar Menorca. Vliegen ging prima (ze sliep de hele tijd), Menorca vonden we tegenvallen.

Eind september gaan we naar Mallorca met onze kids (net 3 jaar en de jongste is 4 maanden).

10. Angel31

Angel31 Lid

Jan 17, 2010
    53
    0
    0
    Zakynthos is prachtig.... zeker met kids een aanrader. Wij zaten in Laganas.... drukke badplaats en veel Engelsen. Hebben regelmatig Agios Sistos (of zoiets) bezocht en dat vonden we echt helemaal geweldig. Lekker eten en de kids naast je op t strand aan t spelen. Zeer vriendelijke mensen en leuke omgeving.... heerlijk!

Share This Page