Ik ben op controle geweest in het ziekenhuis. Ons kindje ligt al helemaal ingedaald. Omdat ik zoveel last heb van mijn bekken en veel last heb van voorweeën heeft ze gekeken of ik al ontsluiting heb. Mijn baarmoedermond is helemaal verweekt en ik heb al 2 cm ontsluiting Ook heeft ons kindje wel een redelijk mooi gewicht (2700 gram) en wilde ze wel strippen dus dat heeft ze ook gedaan. Nu is het afwachten maar. Oh meiden, vind het zo spannend. Het kan nu gaan beginnen maar het hoeft niet. We wachten dus maar af.
heb precies hetzelfde gehad als jij, ook veel voorweeen, bijna 2 cm ontsluiting, 3 keer gestript. maar deed bij mij niks, ben alsnog ingeleid met bijna 42 weken dus stel je er niet teveel op in!!!! anders duurt het wachten echt eeeeeuwen zoals bij mij hoop natuurlijk dat het bij jou wel doorzet! lekker hete douche nemen en daarna gaan bewegen, dat schijnt te helpen, heb ik niet gedaan.... liefs Muis
Hey mama van isabella, hoop voor je dat je er iets aan hebt! Omdat je zoveel last hebt en je baarmoedermond al verweekt is en ontsluiting hebt, kunnen ze dan niet al inleiden? Bij mij gaan ze vrijdag kijken hoe het met de baarmoedermond is en als het kan maandag (bij 37 weken) mijn vliezen breken. Als dat niet kan gaan ze kijken wat ze wel kunnen doen. En dit ook door de erge BI. Kun jij dat ook niet vragen als het niet doorzet? En heeft de vk en je therapeut dit ook niet aangeraden? Succes in elk geval! Groetjes Debbie
Spannend! Succes voor als het begint! Kan je verder niks erover vertellen, ben niet gestript bij ons 1e kindje. Ze is spontaan met 37 weken geboren.
Ehm nee hier hebben ze het niet over gehad. Ik wist ook niet dat dat kon. Ik heb zelf ook gevraagd naar dat strippen hoor. Als ik niks had gevraagd hadden ze ook niks gedaan maar ik zei dat ik zware BI heb en toen wilde ze dit dus wel doen. Maar stel nou als jij ook al ontsluiting hebt, kunnen ze dan de vliezen breken???? En komen de weeën dan vanzelf of moet je dan alsnog aan een infuus? Ik wil namelijk niet aan de wee opwekkers. We hebben het hier wel over gehad maar ik heb bij mijn dochtertje een hele snelle en goeie bevaling gehad en wil graag dat mijn lichaam het zelf doet. Dus hoop eigenlijk dat dit helpt. Ben nu gewoon zenuwachtig en lig er op te wachten. Ook niet echt verstandig ha ha.
Ik ben er juist niet zelf over begonnen maar de vk al best een tijd geleden (met 29 weken geloof ik).. Ben 1,5 week geleden bij de gyn geweest en die was toen nog een beetje vaag. Vrijdag dus terug. Maar als mijn baarmoedermond dan verweekt is kan ze maandag zeker de vliezen breken. In eerste instantie doen ze dan nog niks met weeenopwekkers, maar als de weeen echt niet willen komen pas. Als het nog niet verweekt is gaan we kijken wat slim is om te doen. Voel je nu al iets op gang komen of toch niet?
Nee voel nog niets ha ha. Maar moet er ook niet op zitten wachten. Ik ga zo even wat dingetjes doen en mijn dochtertje ophalen van de opvang. En vanavond neem ik een lekker warm bad en een beetje optijd slapen. We zullen wel zien of het wat doet.
Ohhh spannend hoor!! Hoop voor je dat het wel gaat doorzetten! Erg he die laatste loodjes, ik zie dat we maar 2dagen verschillen. Ik ben ook zo nieuwsgierig en kan eigenlijk niet wachten om ons kleintje in de armen te kunnen sluiten. Maar helaas voel ik hier nog niets...
ik zou er inderdaad ook niet op gaan zitten wachten meid, ik heb 2 weekies in ziekenhuis gelegen en toen kwamen er paar dames bij mij op de kamer die overtijd waren of ingeleid moesten worden, en die zaten er ook op te wachten en ze werden hellemaal gek uiteindelijk hebben ze weeen opwekkers moeten gebruiken omdat het maar niet op gang wilde komen ;O Dus ik zou zeggen doe lekker je ding en denk er vooral niet super veel aan! Het komt vanzelf wel de natuur doet zijn werk echt wel uiteindelijk ;D! Succes meid! Hopen dat je je kindje snel in je handen/armen hebt! Liefs.