voorweeen/weeen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimi1, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    hallo allemaal,

ik heb al vanaf vanmorgen 7 uur kramp in m,n onderbuik dat doortrekt tot aan m,n rug, stond vanmorgen ook al rond dezelfde tijd in de douche omdat ik in een keer best veel slijmverlies had... ik ben 40 weken en 4 dagen zwanger.. ik heb al de de hele morgen best wel last gehad van die kramp, best onregel matig..zou dit een teken kunnen zijn dat t allemaal eens gaat beginnen??;) ben t wachten best n beetje zat aant worden hihi..of herkent iemand dit ook?

kim:D

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik heb dat ook gehad..
    stond zondagochtend om half elf op omdat ik buik en rugweeen had..
    dat is de hele dag zo doorgegaan.. verloskundige is in de avond langs geweest, ik had toen 2 cm ontsluiting.. volgens haar ging het nog wel even duren omdat de weeen niet door wilde zetten, ik moest maar een paracetamol nemen en gaan slapen.. heb er toen dus 2 genomen maar ik kon niet slapen van de pijn.. na anderhalf uur heeft vriendlief weer gebeld, had toen 4 cm ontsluiting en ben naar het zkh gegaan.. daar hebben ze de vliezen gebroken, en een paar uur later was mijn meisje er! :D

dus ik hoop voor je dat het bij jou ook zo gaat!
    succes en sterkte! ;)

3. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

Hoi,

weet je inmiddels al meer??

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    nee, alleen dat ik nog steeds onregelmatig kramp heb..ik hou t in de gaten.. en wacht rustig af, worden ze heftiger in de loop van de avond, bel ik de vk even....ik hoop dat t niet lang meer duurt...;)

5. Sjeetje

Sjeetje Lid

10 feb 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster

hey meid,

Weet je wat ik gedaan heb.Ik voelde me ook niet aangenaam dus heb ik Een lekker warm blaaske op mijn onderbuik gelegd en afwisselend aan mijn rug.
    Paar uur later was ik in het ziekenhuis en was onze jongen geboren
    Succes!

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hoe is het nu met je? Heeft het doorgezet? Of is het weer afgenomen? :D

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    :( nog steeds hetzelfde...kramp in mijn onderbuik komt opzetten en zakt weer af duurt ong 30 sec ook nog onregelmatig...daarbij een hele harde buik....pak me zo een lekker warme douche en we wachten rustig af he...;)

hoop dat t nu toch eens gaat gebeuren, mijn humeur word er ook niet beter op, sneller emotioneel en geirriteerd poeh poeh...

wordt vervolgt...:)

8. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Nou dat is wel begonnen hoor!!

Hoop voor je dat de weeën wat regelmatiger komen en wat langer aanhouden (gemeen klinkt dat hè) en voor een goede ontsluiting, zodat je ook snel je babietje in je armen kan houden.

9. Alita

Alita Niet meer actief

oeeeh en ben je bevallen want het klinkt als een begin!!!

10. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    hoi allemaal...

nog steeds hetzelfde, onregelmatig kramp, wel veel slijmverlies nog steeds, ik merk als ik loop dat t op komt zetten de kramp, trekt door tot aan m,n rug...m,n vk zegt in de gaten houden als t erger word dan kwamen ze kijken...ze zei ook dat t kan afnemen en dat t nog wel n week zou kunnen duren:( (lekker motiverend) slijm is ook wat donkerder van kleur? is dit normaal of moet ik me zorgen maken...voel de kleine gelukkig wel goed hoor! morgen komt de vk zo ie zo langs om te kijken of er ontsluiting is... ik hoop t echt! nu alweer 40 weken en 5 dagen zwanger..:)

wordt vervolgt.... Gr Kim:D

11. Alita

Alita Niet meer actief

nou meid er is iets gaande helaas kan het wel nog even duren maar nog even en je houdt je kindje vast!!

Zet m op!!

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Inmiddels zijn we twee uur verder en dus hopelijk heeft het doorgezet.

Ga even douchen. Voorweeën nemen dan meestal af of verdwijnen helemaal. Echte weeën blijven aanhouden.

13. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Hoi,
    Zo is het vorige week bij mij ook begonnen, ik heb vanaf woensdag weeën gehad, ik wist ook niet of dit oefenweeën waren, want sommige kwamen om de vijf minuten maar hielden niet zo lang aan, of ontsluitingsweeën.
    Veel slijm verlies en daarbij ook bruinverlies, delen van de slijmprop (bruinverlies is normaal hoor).
    Tenslotte na 4 dagen met deze weeën te hebben gelopen op zaterdagnacht naar het ziekenhuis gegaan en ben ik meteen opgenomen omdat ik helaas wel ontsluitingsweeën had maar geen ontsluiting.
    Ik hoop voor jou dat het lekker begonnen is en dat wanneer je zover bent dat de verloskundige komt of dat je naar het ziekenhuis gaat, je al een aardige ontsluiting heb.
    Veel succes en hou vol hè!!

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hey meiden,

ik heb vorige week woensdag een duw gekregen en daardoor hyperventilaties en weeen.
    de week ervoor had ik al 2 a 3 keer indalingsweeen/voorweeen gehad en dat kon dus geen kwaad zei de vk.

de dag dat ik die duw heb gehad is de vk langs geweest en ook de ambulance. ik moest per direct rustiger aan gaan doen.
    v.a die dag heb ik toch nu iedere dag die weeen.
    zondag tijdens het klaarmaken van het ontbijt, na 20 min weer en toen na 10 min en toen weer na 10 min.
    v.a. vorige week woensdag heb ik ze nu iedere dag en dan 3-5 keer per dag. echt in me buik en rug.
    Is dit normaal zijn dit echt gewone voorweeen of moet ik op een inwendige controle aandringen bij de vk. morgen moet ik weer.

15. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje meid wat een toestand voor je.....
    Ik zou bellen want je moet geen risico`s nemen nu....dat je maar even aan de ctg gaat in het zk?

16. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    T valt op dat TS al even niet gereageerd heeft! Zou het dan doorgezet hebben? :D Spannend!

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja daar zat ik ook al aan te denken, maar weet dus niet of wat ik nu heb echt voorweeen zijn en die dus iedere dag zo vaak terug komen, of dat het toch wat anders is.
    het borreld ook een beetje in me buik en iedereen zegt vandaag ook dat me buik echt een stuk lager hangt.

18. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    nog steeds niks.... pijn word wel beetje bij beetje erger...maar mag nog steeds niet klagen...:)

hoe lang kan zoiets duren loop er al vanaf gistermorgen mee..?

19. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Een vriendin van mij heeft 2 dagen weeen gehad en pas de derde dag zette het door... Dus ik weet het niet meid... :)

20. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    en is er al nieuws?? ik heb het verhaal ook een beetje gevolgt..
    en zeer benieuwd

Deel Deze Pagina