Hoi! Ik zie inmiddels, na een verbouwing wegens de aanstaande komst van de tweeling waardoor er meerdere kamers compleet opnieuw ingericht moe(s)ten worden, door de bomen het bos niet meer... Dus als iemand me zou willen helpen zoeken met een hanglamp voor de babykamer (er komen twee meisjes), graag! Het behang hebben we al wel, is van Pip studio, Chinese Rose, (achtergrond)kleur wit. Zal proberen er plaatjes/link van bij te voegen. Het liefst wil ik een beetje romantische hanglamp met meerdere armen en kapjes, roze is geen probleem. Wie o wie kan/wil mij helpen? Dit is het behang (op twee muren, andere muren gewoon wit):
Hier hebben ze ook een heel aantal lampen: van kroonluchters tot vlinders en weet ik wat. Hanglampen ruime sortering hanglampen voor de kinderkamer
Waarom niet eens wat anders dan "kapjes in verschillende kleurtjes" Ik heb laatst deze gekocht voor onze zoon (5,5) in petrol. Hij is er ook in het roze koziol josephine - Google zoeken
Wij hebben kroonluchter Elisa van leenbakker. Weliswaar zonder kapjes, maar die kunnen er wel bij. Met een dimmer erop Succes!