Geen zin om te bellen..? Wat is dat nu voor onzin.. Mijn vk zegt altijd: BIJ TWIJFEL, ALTIJD BELLEN..!! Daar zijn we tenslotte voor.. Bij mijn dochter had ik met 3 cm ontsluiting geen weeën, alleen gekriebel. Tot 7 cm waren m'n weeën niet noemenswaardig en daarna begon het pas echt.. Ik heb ze laatst ook gebeld omdat ik de kleine al 2 dagen minder voelde, uiteraard was er niets aan de hand maar ze was ontzettend blij dat ik gebeld had. Hier op het forum hangen en vragen stellen op basis van ervaringen van anderen heeft weinig zin. Ieder lichaam is anders.. Bel gewoon en laat ze kijken, mooi toch als je bevalling begonnen is? Je mag bevallen.. Ik had in jouw geval al lang gebeld! Het gaat toch om jou en je kind...? Succes.
Ik heb onderhand elke week de Vk hier over de vloer vanwege onverklaarbare krampen.. Elke keer is het niks en ik voel me dan zo stom.. Dus daar heb ik geen zin in
ik zeg bellen je houdt ook vocht vast, wie weet is je bloedruk gestegen of heb je eiwitten verhoogd. kom op !!
Dat snap ik wel. Maar liever 100x teveel bellen dan 1x te weinig. En ik zou maling hebben aan wat een vk wel niet moet denken omdat je toevallig weer belt.. Het gaat wel om je kindje. Waarom bel je ze niet gewoon en leg je uit wat je voelt.. Of hun vinden dat je langs moet komen of het gewoon nog even af moet wachten?
waarom bel je de vk niet en hou even de tijd in de gaten schrijf het op om hoeveel tijd dat hem vioelt. bij mijn eerst had ik ook veel pijn en was er ook geen vruchtwater gebroken hebben ze moeten breken dus het kan makkelijk meid.
Gister bij de controle was m'n urine helemaal schoon.. Bd is altijd 110/50 dus een te hoge bloeddruk verwacht ik niet.. Ik ga zo bellen
Ik snap de drempel van het bellen, maar je kan beter een keer te vaak bellen je zal de eerste niet zijn succes en hopelijk zet t door!
hier raad vragen en uiteindelijk niet bellen is simpelweg dom. de meerderheid zegt wel bellen , en om dan te zeggen : ja maar ik heb geen zin , getuigd niet echt van verantwoordelijk gedrag. vraag dan niets.
Nou,ik vind de laatste opmerking wel een beetje gemeen overkomen als ik eerlijk mag zijn. Ben het er mee eens dat ze moet bellen maar hier geldt de regel. Bellen bij regelmatige weeën om de 5 minuten. En bij twijfel altijd bellen. Ik vind ook dat je even moet bellen maar vind je nou niet onverantwoordelijk. Je bent onzeker nu en onzekerheid kan soms gekke dingen met de mens doen om het even zo te zeggen. Je weet soms door onzekerheid niet wat je nou moet doen. En ik zeg dan: Gewoon bellen,liever 100x voor niks dan 1x te weinig. Succes!!!!!
Dom is een groot woord ja.. Maar ben het wel eens dat als je hier raad vraagt en praktisch iedereen reageert dat je moet bellen, je waarschijnlijk beter ook even kan bellen. Dit is twijfel en bij twijfel idd altijd bellen... Zoals ik al zei, elk lichaam is anders en er zijn maar weinig bevallingen die gaan zoals in een boekje..
dom is een klein woord. 3 lettertjes als je tot 2x zegt dat je geen zin hebt om te bellen , dan vind ik dat niet slim. je bent zwanger en hebt ook verantwoording tov het kind in je buik. open dan geen topic waar je om advies vraagt , als je er toch niets mee gaat doen
Ik vroeg of mensen het herkennen maargoed.. Voor de mensen die het nog wat interesseerd: Heb gebeld en ben naar het zkh gegaan uur aan Ctg gelegen. Om half 1 inwendig onderzoek was niks te zien, om 2 uur weer inwendig onderzoek is m'n bmm half verstreken, dus we is iets bezig. Mocht weer naar huis, en even in de gaten houden word het erger Vk bellen komt ze me nog een keer checken, blijft het hetzelfde moeten we vanavond weer terug en krijg ik medicatie om te slapen
En de reden dat ik een drempel heb is: ik loop in een praktijk met 4 vk's en de gene die ik dus ALTIJD aan de lijn krijg neemt ons totaal niet serieus! Die komt langs bekijkt m'n hartslag de hartslag van de kleine ev nog inwendig onderzoek zegt: is niks aan de hand! Succes.. En weg is ze.. Daarom heb ik die drempel, naast het feit dan dat ik enorme telefoon angst heb. Mijn man die wilde niet bellen omdat die dacht dat t wel over ging, en die wilde uit nervositeit niet weten wat er aan de hand was.
ben duidelijk niet de enige die nix anders kan doen dan wachten >< ik durf soms ook niet bellen ze meid! Snap u volledig! De tang van spoed neemt me nooit serieus. Enkel mijn eigen gyna.. daarmee dat ik nu telkens eis dat ze haar opbellen! toen ik gisteren zelfs gewoon maar vroeg: is dat normaal dat de hartslag nu zo laag is? Lachte ze mij half uit.