Krampen worden regelmatiger en pijnlijker.. @leennken: irritant hè als mensen je niet serieus nemen. Ik had het toen ik aan de CTG lag dat er zo'n verpleegkundige binnen kwam (niet eens een Vk of gyna dus) en die wist me op een subtiele manier te vertellen dat het tussen m'n oren zit.. Ze zei: ja, sommige vrouwen kunnen er gewoon veel beter mee om gaan dan anderen.. Nou echt hoor toen werd ik kwaad! En m'n man al helemaal
ja en ik blijf hier zitten met kleine krampkes. Uw schatje zal er wars dus eerder zijn dan dat van mij! GVD toch, ik wor er helemaal zot van, heb al hele ananas op (tante zei dat dit hielp), zit maar rond te wandelen. MAAR NIX EH!!!
... dat kenneth ma ver weg blijf bleh daar staat mijn kop helemaal niet naar bleh bleh bleh is u buik ook zo gevoelig? Als ik mijn handen op mijn onderbuik leg en een heeeeeeel klein beetje duw kan ik omhoog springen
Ja en bij elke kleine beweging die ik maak, bijvoorbeeld als ik me omdraai of van liggend tot zittend ga, of opsta.. Zulke dingen
Goed dat je gebeld hebt hoor! En begrijp idd ook dat je niet "te vaak" wilt bellen. Had ik zelfs al bij de eerste (en laatste) keer bellen. Twijfelde ook heel erg want had vooral pijn in mijn rug en was nog niet eens 37 weken. Uiteindelijk in het zh beland, door klein scheurtje in vlies mocht ik er niet meer uit. De bedoeling was om hem nog zo lang mogelijk te laten zitten, maar uiteindelijk is hij zo'n 24 uur later geboren.. Veel succes! En zoals de rest al zei, bij twijfel gewoon bellen hoor, kan jou t schelen wat ze van je denken, de gezondheid van jou en jouw kleine gaat voor hoor!
okej dan is dat niet abnormaal bij mij.. maar ik hoop er toch al niemeer op dat het vandaag zover is bij mij!
Hey dames ik had afgelopen week hetzelfde topic gestart.. Heb al een week klachten maar sinds vannacht erg misselijk, diarree, pijnlijke krampen en rugpijn en doodmoe.. de krampen zijn er eigenlijk de hele dag maar soms wat heftiger. Als ik lig is het wat minder. Heb ook nergens zin in, zou het dan beginnen pff ik hoop het zo
Goed dat je toch gebeld hebt meid! Vervelend is dat he belangst en dan ook niet eens serieus genomen worden! Ik hoop dat het snel gaat beginnen!
Ik snap dat je niet meteen zou bellen, zou ik ook niet doen.... Volgens mij hanteren de meeste vk de regel bellen bij om de 5 minuten een minuut lang een wee.... Ze kunnen toch niet bij elke vrouw langs gaan die een kramp/pijntje voelt om een zeer onregelmatige tijd? Mochten je krampen /pijnen een tijd lang erg regelmatig komen, en met een kortere tijd er tussen zou ik zeer zeker even bellen! Hoe is het nu?
Ik heb weeen Vk is net geweest, maar er is nik veranderd. Word nu overgedragen aan gyna van het zkh en daar krijg ik pijnstilling.
Heel spannend!! Heel veel sucses, zet um op!! Je kleintje is onderweg..(jeetje wat blijft dit toch een mooi wonder!!)
Pfff weeen zijn weer opgehouden.. Ik krijg om 11 uur een prik om te slapen, die werkt voor 6 uur.. Morgenochtend kijken we weer hoe t gaat