Nee weeen zijn opgehouden, kleine meid zit nog binnen. Ben nu sinds half 12 thuis. Als ik weer zoveel last krijg dan moeten we bellen en word ik ingeleid, we hopen nu dus dat er echte werkzame weeen gaan komen
Bon, dus er bestaat nog een kans dat ik u voor ga zijn? Al da ik hier nix meer voel.. soms zo is een kleine oefenwee/rugwee maar dat is het. #TheRaceIsOn!
ik gan sebiet speciaal VL helpen het huis te poetsen! Bewegen enzo zou toch helpen niet? & als het niet helpt is het huis teminste tegoei proper (niet dat mijn vriend niet kan kuisen maar.. t zal nooit zijn zoals ik het doe )
Spannend hoor! Alle symptomen die je opnoemt heb ik ook al zo'n 2wk helaas.. Zijn volgens mijn vroedvrouw en gynaecoloog (en volgens mijzelf ook hoor) de voorweeën. Soms doet het wel behoorlijk pijn ja, maar wel nog uit te houden, en als ik uit bad kom dan word het vaak nog erger! Afwachten is het enige wat we kunnen doen
Vriend liet me net dit zien en zei: zeker dat je geen verdoving wilt?? Natural Birth without Anesthesia to a Beautiful Newborn Baby - YouTube Ik wil volledig in slaap gedaan worden precies. Alle man! Ik wist wel da het zeer ging doen ma hoe da die krest
Gister op de verlosafdeling lag ik in een kamer tussen 2 kamers in waar 2 bevallende dames lagen. En ze wisselden elkaar af met gillen m'n man moest wel lachen dus ik zei: waag het niet dat bij mij ook te doen ja!
Das just een duiveluitdrijving! Haha die van mij heeft in de verloskamer de tv aan een grondige inspectie onderworpen (gezien of de tv geen hdmi ingang heeft zodat hij de laptop kan aansluiten en film kan zien ondertussen) -_- De hdmi kabel zit al in mijn valies voor het ziekenhuis ondertussen! *zucht*
Manmanman mijne zei op den duur terwijl ik aan de Ctg lag: er is hier WIFI!!! Blij als een kind in de speelgoedwinkel 2e keer naar t ziekenhuis nam meneer z'n laptop mee
hmmm... ik denk da die vriendjes van ons familie zijn van elkaar! Ik heb ook naar de receptie moeten bellen voor het paswoord van de wifi xD Meisje ik ga beginnen poetsen!
ik was bij mijn eerste echo uitgeteld voor vandaag... vinnet allemaal nie fair! Die baby moet komen Heb nu zo rugpijn en pijn in mijn buik.. maar das zijn geen weeen :'( :'( :'(