Ik vind het mooi en ik kan het duidelijk uitspreken. Met de S zou ik er meer problemen mee hebben, zoals Tess Sophie, dat klinkt als 1 naam. Maar bij Senn Noah vind ik dat minder storend.
Mooi! Mijn petekindje heet toevallig ook Senn Noah. Ons dochtertjes tweede naam begint ook met dezelfde letter als de laatste van haar eerste naam. Hier ook over getwijfeld maar vonden de namen gewoon mooi en je gebruikt ze verder toch nooit.
Heel mooi! En inderdaad Noah Senn staat mooier. Maar het andere kan ook.Heel.goed, hele mooie namen. Eventueel kan je nog Senn Joah doen.. Senn Brent Noah.
Senne vind ik persoonlijk niet bij ons passen. Noah Senn M. Geeft de initialen N. S. M. .. Vind ik niet mooi We neigen momenteel nog steeds t meest naar Senn Noah M.
Wij hebben gewoon volledig genoemd S... A... Johannes M! Dus ik vind het prima kunnen. En idd Senn noah kan ook maar klinkt niet lekker, maar idd je gebruikt het weinig
Klinkt goed vind ik! Ik vind Noah alleen een veel mooiere naam dus ik zou het andersom doen...! Als je initialen opschrijft dan zou je de achternaam toch altijd voluit schrijven, dus dat levert geen problemen op. Johannes helemaal voluit kan ook als tweede naam vind ik. Maar als je Senn Noah helemaal mooi vind dan zou ik het zeker doen! Leuke combi!