Ik ben het met mvm eens. Waarom bel je de vk niet even? zeker mocht je een infectie hebben is dat niet geheel ongevaarlijk voor je kindje. Als ik jou zo lees dan zijn het voorweeen. Ik had ze al vanaf week 26 en vanaf week 32 zeker een aantal uur lang om de 4 minuten. En sommige zelfs wegpuffend. En dan verdween het weer. Als je echte het weeën hebt dan merk je dat wel dan kan je geen gtst meer zien of hier op het forum zitten. Kan natuurlijk dat dit het begin is. ik hoop het voor je. Zoveel onzekerheid is ook niet fijn.
Maar ik dacht meer dat dit wellicht een slijmprop was. Dit is mijn eerste zwangerschap, ik weet heel veel nog niet. Daarom is het ook goed om alles na te kijken natuurlijk. De krampen zijn overigens nog steeds niet weg.
Dankjewel Tot nu toe nog geen teken van bevallen, maar wie weet inderdaad een oud&nieuw kindje! Spannend!
Zou toch de vk even bellen... Zeker gezien de hoge hartslag van je kindje de afgelopen tijd... Zij kan ook kijken of het idd voorweeen zijn of weeën. Ik wist indertijd ook niet meer of het nou onder voorweeen viel of onder gewone weeën. Bleken toen toch echt gewone weeën te zijn! Dus mijn advies zou zijn om toch even naar de vk te bellen.
ik heb bij de eerste altijd gezegd dat als ik de 37 wk zou halen ik gelukkig zou zijn. Nou s' morgens met 36+6 had ik een afspraak bij de verlos en zei ik hetzelfde.. maar die zei dat ze lekker zat en nog wel even bleef zitten.. om 8 uur die avond braken de vliezen om 12 uur begonnen de weeen en om 5 uur die ochtend was ze er.. op precies 37 wk Ik heb bij de tweede gezegd dat ik 2 dagen over tijd zou lopen, helaas moest ze gehaald worden, maar ik weet zeker dat ik weer gelijk had gekregen trouwens, hier had de oudste ook een hoge hartslag in de buik, hebben ze nog een gyn uit een ander zh bij gehaald en die zei dat sommige meisjes dat hadden.. niets uitgekomen en merk er nu niets meer van..
Fijn dat het geen infectie is.. Vraag me wel af wat het dan is.. Het is niet normaal dat je van onderen naar rotte eieren ruikt. Ik heb trouwens nooit een Slijmprop gezien bij mn vorige zwangerschap maar kan me niet voorstellen dat dat stinkt haha. Zou fijn zijn als het nu wel is begonnen.. Denk ik niet verkeerd voor je kindje. Prima termijn om geboren te worden hoor. Ik heb trouwens bij de eerste ook weeen gehad en niet beseft dat ik weeen had. Zat bij mij laag in de rug. Het deed wel echt zeer hoor naar heb avonds en snachts tot half 5 achter de pc gezeten spelletjes spelen voor afleiding. Toen nog 2 uurtjes geslapen en om half 7 werd ik weer wakker, braken de vliezen en gelijk de echte weeen en al 10 cm ontsluiting. Dus het hoeft echt niet zo te zijn dat je niks meer kan doen. Wat al eerder werd gezegd, ga even 20 minuten onder de.douche. Oefent weeen moeten dan langzaam weg trekken. Als dat niet helpt vk bellen.
Dat laatste stukje is ook niet helemaal waar. Bij de eerste kon ik nog veel doen deed echt geen pijn. De dienstdoende verloskundige zei dat ik pijn moest hebben en dat het niks was. Ben toch echt diezelfde dag bevallen! Bij de 2e had ik helemaal geen weeen kon echt alles doen. Ze konden het niet geloven dat ik aan het bevallen was Ts: hoe lang houden de krampen aan en om de hoeveel minuten?
Geduld is een schone zaak, ik zou toch voor de zekerheid je uitgerekende datum aanhouden voor je zo ongeduldig wordt. als je ieder signaaltje van je lijf als begin gaat zien worden het nog lange weken voor je.. ik heb zelf ook al weken menstruatiekrampjes en steekjes, maar dat is vaak alleen ter voorbereiding. Is niet gemeen bedoeld hoor, maar merk aan mezelf dat als ik me er niet teveel op focus de dagen wat sneller gaan. Wel goed opletten of je je kindje voelt he! En anders direct bellen hoor!
het klinkt niet echt als weeen , maar niet onmogelijk. echte weeen houden vaak 1 minuut wel aan. als het echt weeen zijn en om de 2 minuten dan had je nu wel bevallen geweest denk ik het zouden voorweeen kunnen zijn. die kunnen ook goed zeer doen. en die houden meestal zo rond de 30 seconden aan. voorweeen kunnen wel overgaan in echte weeen. maar dat verschil voelen de meeste vrouwen wel. ze zeggen vaak dat weeen langzaam beginnen en paar uur later pas oplopen maar dat hoeft niet .bij mij daarintegen kwam gelijk in een weeenstorm. heb 30 uur lang weeen gehad . en het begon gelijk om de 4 minuten. ipv van bij de meeste mensen om het half uur/20 minuten een wee. ik had dikke pech mijn ontsluiting beleef hangen op 2 cm... uiteindelijk hebben ze de vliezen door kunnen prikken bij 3cm en ruggenprik gezet.en toen ging het snel. als je echt denk weeen te hebben bel even de vk . dan kan ze even voelen of je ontsluiting heb even voor je eigen gerustelling. want er zijn mensen die gewoon geen gevoelige weeen hebben. of waarbij het ineens doorschiet.
Spannend meid! Volgens mij ben je al even afwezig, dus ik hoop dat het doorgezet heeft Heel veel succes mocht je het al nodig hebben en anders duim ik nog even verder voor je!
Ja dat ben ik met je eens hoor, ik stel me nog steeds op 42 weken in Ik vind het alleen zo spannend. Mijn lijf is vandaag niet zichzelf, dus daar moet ik aan wennen. Krampen zijn nog steeds aanwezig....
Nee nog niks, hihi, ik stel me in op voorweeen, maar het is nog steeds niet weg!! nu al 12 uur achter elkaar. Ben benieuwd hoe de nacht verloopt...
Zou toch de vlos bellen hoor, ik moest namelijk bellen als ik pijn/krampen in mn buik kreeg voor de 37 weken. Ook al ben je 36+6 zei de vlos tegen mij
Ik kreeg afgelopen dinsdag stille hoop dat het begonnen was. Ook steeds terugkerende krampen. Ik ben onder de douche geweest en de krampen gingen niet weg. Laat in de middag moest ik bij de vk zijn dus ik vroeg haar of ze even wilde voelen, helaas geen ontsluiting. Wel goed soepel en verweekt. Uiteindelijk is het bij mij aan het begin van de avond gestopt. Ik hoop voor jou dat het meer betekend dan dit, maar het kan maar zo dat het nu alleen maar voorweeen zijn.
Ja, al wel gedouched.. ze komen nog steeds ongeveer iedere 2 minuten. ik lig nu weer even, vanmiddag tijdens lopen enzo zwakte het wel iets af. Blijft afwachten..
Hihi ben dol op dit soort topics! Je houdt het wel spannend In ieder geval succes, welke kant het ook op gaat