Zal het begonnen zijn??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Dat hebben wij ook ja is ook ons eerste kindje en dat hebben wij ook aangegeven bij de VK dat wij het allemaal wel spannend vinden.
    Wij hebben 3 hele lieve verloskundigen hier die ik allemaal al een x gezien heb en die blijven zeggen gewoon bellen als je ergens over twijfelt Wij mogen ook altijd bellen voor een echo. :)

En in jouw gevallen hadden wij ook waarschijnlijk al aan de telefoon gehangen.

Ik snap het niet helemaal dat jou verloskundige niet zo leuk reageert als je belt, die mensen hoor je altijd te kunnen bellen. Dus ik had waarschijnlijk ook een andere gezocht.

2. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    had ik ook vanaf week 35 voorween, was gesloopt, mocht nacht in het ziekenhuis bijslapen. das met 36 w5d, bleek toen 2 a 3 cm ontsluiting te hebben (dag ervoor nog niets zei vk.) vervolgens volgende ochtend naar huis pijnstilling en slaapmiddel bleef lekker doorwerken, had echt helemaal nergens meer last van! et 37w1d braken de vliezen en 37w3d beviel ik....
    sterkte en als je het niet trekt vk bellen! ze kunnen je op z'n minst een nachtje laten slapen in het ziekenhuis!

3. mappel

mappel Niet meer actief

Alles nog rustig.. veel harde buiken, maar zet niet door.. zal nog wel een tijd duren...

Deel Deze Pagina